Halk neden Türkiye'de 2 farklı pasaport olmasına itiraz etmiyor? Bu vatandaşlığa aykırı değil mi?

Herkesin bildiği gibi Türkiye'de 2 farklı pasaport var biri bordo pasaport diğeri de yeşil pasaport. Yeşil pasaport daha fazla ülkeye vizesiz gidebiliyor. Bazılarına da kapıda vizeyle gidebiliyor. Bordo pasaport ise 45. sıradaymış seyahat özgürlüğü olarak. Ve Avrupa'ya okumaya çalışmaya gitme konusunda vize konusunda süründürülüyorsun. Yeşil pasaportu da 23 Mart 2016'dan itibaren kullanmaya başlamışız. Adamlar Türk vatandaşlığını önlerine gelene verdiler. Kırmızı bültenle aranan uyuşturucu mafyasına silah kaçakçılarına Afganistandan Pakistandan Suriyeden her yerden gelip ev alana para verene sattılar. Türk vatandaşlığıyla Türk kırmızı pasaportuyla yurtdışına çıktılar. Orada Türk kimliğinin vatandaşlığının pasaportunun namını düşürdüler sonra kendi çevrelerindeki iş adamı zenginlere özel 23 Mart 2016'da yeşil pasaport diye bir uygulama yaptılar. Kendi istediklerine verdiler o pasaportu. Bu resmen vatandaşlıkta ayrımcılık yapmak demektir ya. Ben hiç 2016 yılında yeşil pasaportle alakalı bir haber de duymadım hiçbir yerden. Ben ezelden beri var sanıyordum bunu. Bu anayasadaki eşitlik ilkesine de aykırı. Halk niye böyle bir şeyi kabul ediyor? Bir pasaport varsa herkes o pasaportu kullanmak zorundadır. Herifler resmen kendilerini halktan soyutlamışlar. Halkın vatandaşlığını halkın pasaportunu itibarsızlaştırıp kendilerine pasaport oluşturmuşlar. Atadan kökten vatandaş olanlarla başka ülkelerde suçlu olup ülkeye para vererek suçlu olarak gelenlerle ülkesinden kaçıp gelenlerle aynı statüdeyiz vatandaş olarak. Halk buna niye susuyor? Ekonomik sıkıntıyı çeken biziz. Askere giden ve şehit olan biziz. Depremde yangında ölen biziz. Parayla vatandaşlık alıp bizim pasaportumuzu satmış 0çlar.

Halk neden Türkiye'de 2 farklı pasaport olmasına itiraz etmiyor? Bu vatandaşlığa aykırı değil mi?
Cevapla