6 Şubat depreminde Ermeniler tüm dünyada bizimle alay ederken onlara en fazla tepki gösterenlerden biri neden yunanlılar oldu?

Gerçekten böyle Ermeniler her yerde oh iyi oldu filan yazarken Yunanlar bunlara en çok kızanlardan biriydi cidden he😞Yunanlar oldu gerçekten çok sinirlendilet ben şaşırdım Yunanların Ermenilere karşi bizi savunmasına

6 Şubat depreminde Ermeniler tüm dünyada bizimle alay ederken onlara en fazla tepki gösterenlerden biri neden yunanlılar oldu?
Cevapla