Cumhuriyet ve şeriatı aynı anda sevmek mümkün mü, çelişki mi yaşıyorum?

Arkadaşlar ben Cumhuriyeti ve Şeriatı aynı anda sevemez miyim? Kendimi kötü hissediyorum. Şeriatın hırsıza tecavüzcüye acımayışına bayılıyorum ama Cumhuriyetin de kadına tanıdığı hür ve özgürlüğü seviyorum. Bu ikisini aynı anda sevemez miyim?

Cumhuriyet ve şeriatı aynı anda sevmek mümkün mü, çelişki mi yaşıyorum?
Cevapla