RTE neden bu kadar nüfus artışı istiyor, kalabalık ülke olmak hâlâ mantıklı mı sizce?

Ben ortada nüfus artışı olması gereken bir şey göremiyorum çok fazla insan çok az kaynak var yapay zeka çoğu kişiyi işinden edecek zaten…. Savaş çıkınca iyi olur gözleri korkar feda edecek askerimiz olur diye nüfus mu artırılır?

RTE neden bu kadar nüfus artışı istiyor, kalabalık ülke olmak hâlâ mantıklı mı sizce?
Cevapla