Dünyaya göre Nüfusumuz neden bu kadar yüksek?

Nüfusumuz Dünya'da 17. sırada ve şu an da Suudi Arabistan bile 36 milyon' da hadi fazladan ekleyim 40 milyon 4 tane kadın alıyorlar diyorlar peki öyle olduğu halde neden bizim nüfusumuz bu kadar yüksek Dünya ortalamasına göre
Dünyaya göre Nüfusumuz neden bu kadar yüksek?
Cevapla