Belirli bir sure yurtdisinda yasadim ve gordugum olumsuzluklari anlattigim icin elestiriliyorum ne yapmaliyim?

Yaklasik 6 yil is sebebiyle bir Avrupa ulkesinde yasadim. Orada gordugum olumsuz durumlari sosyal medyada paylasiyorum. O ulkelerde yasayan arkadaslarim soylediklerimi yalanlayamiyorlar ama beni elestiriyorlar. Onlar hep guzel manzaralar, super mutlu fotograflar paylasiyorlar sanki hersey mukemmelmis gibi. Ben neyse onu paylasiyorum aslinda. Insanlar bana neden tepki gosteriyorlar.

Belirli bir sure yurtdisinda yasadim ve gordugum olumsuzluklari anlattigim icin elestiriliyorum ne yapmaliyim?
Cevapla