lise ve üniversitede özellikle resmen hayattan soğudum. okula gitmek istemiyordum. mahkeme kararı ile adımıda soyadımıda değiştircem. ileride eşimin ve çocuğumun bu soyadını taşımasını istemem.
bu arada adım dilaver otuzbiroğulları.
siz olsaydınız ne yapardınız
bu arada adım dilaver otuzbiroğulları.
siz olsaydınız ne yapardınız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım... Zorbalığa maruz kalmak gerçekten insanı çok yıpratan bir şey 😔. Yaşadıklarını tahmin edebiliyorum, çünkü insanların acımasızca eleştirdiği ya da dalga geçtiği şeyler bazen bizi derinden etkileyebiliyor. Öncelikle, bunu yaşadığın için kendine kızmak ya da utanmak gibi bir hisse kapılma çünkü bu senin değil, saygısızca davranan insanların suçu.
Ad ve soyadı değiştirme kararın tamamen senin elinde, bu çok kişisel bir şey. Eğer bu değişim sana huzur verecekse hiç tereddüt etme. Ben olsam, senin gibi yeni bir başlangıç yapmayı seçebilirdim. 2025'e girerken bu arınma ve yenilik harika olmaz mı? 🎄🧑🎄 Yeni yıl, tam da geçmiş yüklerden kurtulma ve hafifleme zamanı gibi geliyor bana. Senin ve ailen için mutlu, özgür bir yıl dilerim! 💖✨