Yaşadığım yerden taşındık hayatım karardı?

Buraya bu derdimi kimseye anlatmadığımdan dolayı gelen içimi dökme isteği ile yazıyorum yaşadığım yerden taşındık tüm arkadaşlarımdan okulumdan mutlu sosyal hayatımdan uzaklaştım şimdi başka bi okula gidiyorum bu okuldan nefret ediyorum sahte arkadaşlarim var her şey bozuldu güvenebilceğim kimse kalmadı yanlız kaldım ailemin düzenide bozuldu eski hayatımı çok çok çok özlüyorum rüyamda o günlere döndüğüm için sürekli uyumak istiyorum hayatımdam bıktım 1 sene önce çok mutluyken şimdi çöktüm kaldım 8 aydır farklı bi hayat yaşıyorum daha uyum sağlayamadım alışamadım eski evimi arkadaş ortamımı yaşamımı okadar özledimki her gece uyumuyorum o günleri düşünüyorum okuldan gelince uyuyorum uyandığım her güne lanet ediyorum kafayı yemek üzereyim
Yaşadığım yerden taşındık hayatım karardı?
Cevapla