Sevgilimin yaşadığı şehre gittim. Sonra çok değişti. Nedeni nedir?

O beni çağırdı. 5-6 saat kadar kaldım. Gezdik. Gün sonunda öpmeye kalkıştı herkesin içinde. Zaten benim yanima geldiği zaman da çok istiyordu ben yok diyordum. Onun yaşadığı şehre gidip geldikten sonra sadece konumuz yakınlaşma oldu. İstemiyorum diye trip atiyor. Yazmadi. ben de geri adım atmiyorum. En son benim yanıma geldigi zaman gafletle öptüm onu. Pişman oldu tabii. Yanımdan gittikten 3-4 gün sonra çok mide bulandırıcı şeyler istedi. Kabul etmedim ayrılmak istedim. Degisecegim falan dedi ama baktım Instagram'da engellemis. İnkar etti ama dümdüz engellemiş. Ben de ayrıldım. Böyle biri için ne dersiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Pişman oldum. o pişman olmadi. Ona da dedim.. bunun için de bana kızdı hatta
Sevgilimin yaşadığı şehre gittim. Sonra çok değişti. Nedeni nedir?
Cevapla