O beni çağırdı. 5-6 saat kadar kaldım. Gezdik. Gün sonunda öpmeye kalkıştı herkesin içinde. Zaten benim yanima geldiği zaman da çok istiyordu ben yok diyordum. Onun yaşadığı şehre gidip geldikten sonra sadece konumuz yakınlaşma oldu. İstemiyorum diye trip atiyor. Yazmadi. ben de geri adım atmiyorum. En son benim yanıma geldigi zaman gafletle öptüm onu. Pişman oldu tabii. Yanımdan gittikten 3-4 gün sonra çok mide bulandırıcı şeyler istedi. Kabul etmedim ayrılmak istedim. Degisecegim falan dedi ama baktım Instagram'da engellemis. İnkar etti ama dümdüz engellemiş. Ben de ayrıldım. Böyle biri için ne dersiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Pişman oldum. o pişman olmadi. Ona da dedim.. bunun için de bana kızdı hatta
Sevgilimin yaşadığı şehre gittim. Sonra çok değişti. Nedeni nedir?
Nedenli açık değil mi? Karşına başka biri çıkmamış veya almak istememişsin haliyle en son kim var o aklında kalmış. Bu bir tür anksiyete bozukluğudur. Üzerinden zaman geçmesine rağmen hala o andaymışsın gibi yaşarsın. Psikoloğa git!
Bende benzer bir durumu yaşıyorum. Gerçekten geçmesi çok zor sonuçta hepimiz insanız benzer düşünceler ve sorunlar yaşıyoruz. Bunun için bulduğum en etkili çözüm meşgale yani bir iş veya sürekli aktif olarak bir şeyler yapmak gerçekten rutinlere bağlı kalmak çok faydalı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
O erkek halis mulis erkek canısı, karşı cinsi bir obje olarak görür onlar o yüzden zerre kadar onu bıraktığın için pişmanlık duyma.
kardeşim yazmıştım canısı olarak değiştirmiş KS
O.. c yazmıştım kardeşim olarak değiştirmiş yine
Ben üzerinden yıllar geçmesine rağmen hâlâ neden seviyorum peki
Nedenli açık değil mi? Karşına başka biri çıkmamış veya almak istememişsin haliyle en son kim var o aklında kalmış. Bu bir tür anksiyete bozukluğudur. Üzerinden zaman geçmesine rağmen hala o andaymışsın gibi yaşarsın. Psikoloğa git!
Gittim zaten. okb teşhisi kondu. Bilmiyorum düşünceler çıkmıyor aklımdan
Bende benzer bir durumu yaşıyorum. Gerçekten geçmesi çok zor sonuçta hepimiz insanız benzer düşünceler ve sorunlar yaşıyoruz. Bunun için bulduğum en etkili çözüm meşgale yani bir iş veya sürekli aktif olarak bir şeyler yapmak gerçekten rutinlere bağlı kalmak çok faydalı
Çünkü o gelcekti adamın ayağına neden gidiyosun?
Gelmezse göremez bu kadar basit
O geldi zaten öncesinde 2 kere. sonra ben gideyim dedim. Salaklık işte
Iyi yapmışsın, uzak dur ve keyfine bak. Hayatını yaşa, tabi böylelerinden uzakta.
Saçma saçma boşver sen
Öyle. olmuyor işte
Tam bi kardeşim o. cocuğu başka bi tarifi yok
Ergen misiniz acaba
Neden?
Şerefsiz derim