Her yer teşhir alanına döndü: Bu normalleşme mi yoksa toplumsal çürüme mi?

Artık sadece sosyal medyada değil, toplumun içinde, sokakta, kafede, AVM’de bile sanki insanlar kıyafet değil dikkat giyiyor. Özellikle bazı kadınlarda açıkça “benim bedenim, herkes görecek” tavrı var. Bir zamanlar özel sayılan şeyler bugün “seyirlik malzeme” haline getirildi.
Bunu “özgüven” diye pazarlamaya çalışanlar var ama kusura bakmasınlar, özgüven gösteriş istemez; bu bildiğin ilgi arsızlığı ve teşhircilik.

Sizce bu durum:
•modernlik maskesi altında sergilenen ilgi açlığı mı,
•toplumu umursamadan yapılan teşhircilik mi?
•yoksa gerçekten “normalleşmiş” bir davranış mı?
Her yer teşhir alanına döndü: Bu normalleşme mi yoksa toplumsal çürüme mi?
Cevapla