Anaerkil toplum yapısına geri mi dönüyoruz?

Para kazanmak ve güç erkeğe has bir özellik iken şimdi kadınlar da iş hayatında ve güç sahibi. Fakat onlarda olup bizde olmayan bir özellik ise anne olma doğurma. Yani eskiden kadınların en kutsal görevi annelik iken bizim en kutsal görevimiz para kazanmak ve ailemizi korumaktı. Acaba yeniden eski ve ilk çağlardaki gibi anaerkil topluma geri mi dönüyoruz. Kadınların üstün olduğu bir toplum mu inşa ediyoruz yavaş yavaş
Anaerkil toplum yapısına geri mi dönüyoruz?
Cevapla