📍Bir aile daha yok oldu… Bu tür olaylar neden artıyor sizce? Toplumda eksik olan ne?

📍Bir aile daha yok oldu… Bu tür olaylar neden artıyor sizce? Toplumda eksik olan ne?

Vallahi şimdi bol keseden konuşmak herkesi kolaydır otururlar klavye başında dünyanın şeyini yazarlar adamı suçlayanlar olur kadını suçlayanlar olur ama bir evin dört duvarında neler olduğunu sadece onu yaşayan bilir şimdi adam öldürdüğü için evet adam suçlu görebilirsin neticede hiçbir sebep bir canı kıymaya gerekli görmez ama bazen insanlar öyle bir noktaya öyle bir bunalıma gelir ki ister istemez onu yapar ne yazık ki günümüzde insanların birbirine tahammülü kalmak evlenirken kadın olsun erkek olsun bence güzel bir öfke kontrolünden geçmeli kişilik testinden geçip ondan sonra evlenmeli diye düşünüyorum çünkü günümüzde ne yazık artık kadınlarla masum değil erkekler de masum değil öldüreni savunmuyorum ama muhakkak bir sebebi vardır o adamı o noktaya getiren ekonomik koşullardır ya evin içindeki insan geçimsizlik yapıyordur bilemem ama neticede yaptığı şey hiçbir şekilde tasvip edebileceğim ve doğru kabul edebileceğim bir durum değil Allah hepimizin yardımcısı olsun sonumuz kötüye gidiyor
İnsanlarda öfke , duygu kontrol problemi var. Duygularını çok yükseklerde yaşıyorlar. Bunun çok fazla etkeni var ekonomik sıkıntı olabilir, başka bir şey olabilir ama görünen köy kılavuz istemez.
Aman nerde saçma sapan duygu var onu yaşayın öfkeyi yüksek yaşayın aşkı değil erkek milleti
Cevap
16Cevap
Nerede olmuş bu olay ben antepteyim benim haberim yok
Şehitkamildir aşkım
Valla erkek kadınla alakası yok bir tonda sebebi olabilir eşini erkeklerle basan bir sürü erkekte var mesala toplumsal çürüme işte
O önemli bir olay değil kardeşim erkekler cinayet işliyor büyük sorun by
Kadın da güç olsaydı erkeklerden bile dahi cani olurlardı merak etme
Güce gerek yok ki adamda silahla öldürmüş erkek gücüyle değil ne dersen de erkeklerde merhamet yok canilik cinsinde var
Kendisinin zihinsel orpu olduğudur başka açıklaması olamaz... Ölmek istiyorsan kadını bırak öyle Çok yaşa ona acimazdım mesela
Gəber olacaktı çok yaşa ne alaka
Boş beyinlilik!
Şaka şaka
Toplumdaki dejenerasyonun geldigi nokta diyorum
Sosyokültürel yapıdaki erime vede insanlarda derinligin yok olması, ülkemizde kendini özellikle kadın cinayetlerinin artmasında gösteriyor
belkide bir şey kullaniyordur.. ne diyelim yazık olmus
Hala ya benimsin ya Kara toprağın diyen fantastik Ortadoğulu kafasindalarda ondan
Akıl sağlığı yerinde olmayan insanları anlayamayız böyle bir konuda empati yapamıyorum
Sevmiyorsanız ayrılın boşansın bence her şeyin sağlıklı makul yasal olanı makbuldür
Allah rahmet eylesin , bilemeyiz işin aslını 🤐
Kendini oldurseydi kadından ne istedi acaba Allah'ın belası
Olayi bilmiyoruz ki aralarında ne geçti bilmiyoruz Allah rahmet eylesin
İhanet olabilir. İçeri girmektense kendimi de öldüreyim dedi herhalde.
Gidip tedavi olmuyorlar sonra milletin kızının bacısının başını yakıyorlar, olay bu
Yaa çok üzüldüm ya yazık olmuş 🥲😕
Bu kadınların gördüğü zulüm yetti artık ya.
Gerçekten çok üzücü bir olay
Komşu kavgasida olcakta du bakalim
Ne olursa olsun bi cana kıymamak lazım
Cahilliktir...
Ayrılmak zor geliyor heralde😒
ahlak ölürse insanlar da ölür
Kimse bilemez vardır bir sıkıntı
Olayın sebeplerinden bakmak lazım
Kim bilir ne yaptı konunun içeriğini bilmek lazım.
Sevgi yok
Kadına üzüldüm.
Aşk öldürür
Ekonomi
İhânet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?