Türkiye dısında yasayanşarın oy kullanması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bana göre adaletsizlik türkiyede yasamıyor olan bitenden haberi yok gelip burada bizim geleceğimizi etkiliyorlar

Türkiye dısında yasayanşarın oy kullanması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla