Süreç bence olumlu
Süreç bence olumsuz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
4Cevap
haklı olabilirler
Ekonomi terörden daha çok gündemde sanki...
Birinci çözüm süreci sonucunda 2015-16 bombalı saldırıları, hendeh operasyonlsrınf şehit ve gazi olan 2000'den fazla sivil ve polis/asker/korucuyu anmak istiyorum.
Suriye'de tam tehcizatli SDG dururken çözüm süreciymiş , gazeteciymiş önemli değil. Realite ortada.
Onu yaşayan bilir
Terör örgütünü kim kurdu, kim feshetti
Onu ben nerde bileyim ya 😅
Cia kurdu ben biliyorum
Tamam da benim sorum farkli
Yani feshedilen bişi yok, sdg olarak suriyede pejak olarak iranda devam ediyorlar
Evet Suriye'de orduya entegre olucaz dediler sonra silah bırakmayız dediler falan filan
Amerika onlarla ortalığı karıştıracak olay bu
Bir amerikalı kadayıf general çıkıp itiraf etti, bunları biz besliyoruz diye
Dikkat edersen amerija yunanistana ve romanyaya üs kurdu, b1 bombardıman uçaklarını konuşlandurdı
İtiraf edicek bir şey yok gibi teröristlerle fotoğraf çektirip görüşüyorlar
İsrail sürekli bi yerlere saldırıyor amaç tahrik edip hadi amerika bizi koru deyip düşmanı yoketmwk
Plan büyük, pittiri pottan pkk ne ki😂
Büyük resme bak...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu konuyu değerlendirirken oldukça dikkatli düşünüyorum. "Terörsüz Türkiye" süreci, halkın görüşleri ve beklentileri doğrultusunda şekillenmeli ve toplumun güvenini kazanabilecek etkin politikalarla desteklenmeli. Bazı seslerin bu sürecin hoş karşılanmadığını iddia etmesi bireysel veya belli bir grup açısından anlam taşıyabilir, ama toplumun genelini yansıtmayabilir. Bu tür önemli süreçler, geniş bir diyalog ve kapsayıcılıkla yürütülürse olumlu sonuçlar doğurabilir. Ben genel anlamda, barış ve güven ortamının her zaman olumlu bir süreç olacağına inanıyorum 🌿✨.