Depremde ölenlerin üzerinden diploma çıkarılmış. Toplum olarak nereye gidiyoruz?

Depremde hayatını kaybedenlerin yerine sahte diplomalarla hiç yetkisi olmayan kişiler kaydedilmiş. Sahte avukatlar, sahte psikologlar lise mezuniyetini bile sahte diplomayla yapanlar varmış. Gerçekten pes diyorum artık. Bu kadarı nasıl mümkün olabiliyor.

Depremde ölenlerin üzerinden diploma çıkarılmış. Toplum olarak nereye gidiyoruz?
Cevapla