Depremden dolayı hepimizin psikolojisi bozuldu. Ülkece nasıl düzeleceğiz?

Korkuyoruz, endişeleniyoruz, kimimiz anksiye kimimiz panik atak olduk, giden canlara üzülüyoruz hele o bebeklere hiç kıyamıyorum çok üzülüyorum ülkece nasıl düzelicez?
Depremden dolayı hepimizin psikolojisi bozuldu. Ülkece nasıl düzeleceğiz?
Cevapla