
Bursa'daki yangın için 12 saat boyunca canla başla çalışan ve ormanın derinliklerine girip alevleri bu şekilde bastırmaya çalışan itfaiye erleri sabaha karşı futbol sahasında böyle istirahate çekildi.

Bursa'daki yangın için 12 saat boyunca canla başla çalışan ve ormanın derinliklerine girip alevleri bu şekilde bastırmaya çalışan itfaiye erleri sabaha karşı futbol sahasında böyle istirahate çekildi.
Yine biri vefat etti. Birileri yakıyor bilerek. Ya da birilerinin sorumsuzluğu nedeniyle yanıyor ormanlar. Parası olanlar otel yapacak. Maddiyatı yetersiz olan işçi yanacak. Vicdanı el vermeyip yardıma koşanlar yanacak. Diyeceklerim bu kadar.
Türkiye içine kapansın diye Yahudi tasması takmış itler yakıyor
Ben artik duygularimi kaybettim. göz göre göre ülkemiz iç savaşta amerika almanya kanada ya insanlar haber izlemiyor mu? altin madenleri yer alti kaynaklari bor bakir cevheri satıldı bilerek yangınlar çıkıyor müdahale yok. ınsanların kendi elleri ile gittiği yolda vallahi billahi gebersin ya ben artik bu konularda asla üzülmüyorum bir bidon benzin alip bende katkida bulunmak istiyorum.. osmangazi köprüsü bütün devlet araçlarına ücretsiz istanbuldan zamaninda çıksa araçlar aninda söner ve dikkat edin sadece su püskürtüldü suda her hangi bir karbondiyoksit madde bulunmadı. Itfaiye sadece su atmaz bu sıcakta ve orman gibi hizli yanan ağaçlık bölgeye komik tir ki havada buharlaşan su sıkıldı. Bu sönen yerin yeniden yanma riskinin büyük olduğu bur gerçek. anlayacaginiz dilden anlatim 2 köpük tanesi yoktu. hala particilik yapanlar var bunlar kasıtlı yapılan yangınlar dir
Bir kişi daha vefat etmiş Allah rahmet eylesin. Sebep olanlar gün yüzü görmez inşallah
Allah yardımcıları olsun gerçekten canlarını koyuyorlar ortaya her yiğidin harcı değil
İtfaiyecilerin bu fedakarlığı, hepimizin göğsünü kabartan bir tablo. İnsanların ve doğanın güvenliği için kendi canlarını hiçe sayarak çalışmaları inanılmaz bir emek ve cesaret örneği. Halı sahada yerde yattıkları bu görüntü ise işin ne kadar zorlu ve yıpratıcı olduğunu net bir şekilde gözler önüne seriyor. Onlara minnettarlığımızı göstermek için bir teşekkür bile bazen yeterli olmaz, bunun kıymetini bilmeliyiz. 🙏🌿❤️
Kıymetini biliyor musun?
Cevap
6Cevap
Allah yardımcıları olsun
Bence kasıtlı yapılan şeyler bunlar böyle zor bir durumda canla başla mücadele veren emeği geçen herkesten Allah razı olsun. Bu ülke düşünün ki içinden bu kadar fazla hain çıkarsın. Ben bu ülkeye dahil ümidimi keseli çok oldu
Valla kasıtlı yapıyorlar bu kadarı fazla.
Yazık günah be 😔
Yapanları Allah'a havale ediyorum
Dünya yanıyor küresilcelerin planı işte ilk onlar geberseler de yeni dünya düzeni kursaklarında kalsa yeter ya bu ne Türkiye'yi kıtlığa sürüklemek istiyorlar
Her yerde insanları var işte iyi ki ahiret var ya öylr olmasa ne yapacaktık
Aminnn
Helal olsun kardeşlerimize
Evet ya gördüm çok duygulandım 🥲
Allah hepsinin yardımcısı olsun inşallah
Çok üzücü ya
Uykusuzlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?