Maçın ardından evine giderken Kerem Aktürkoğlu, trafikte bir tartışma yaşadı. anlık olarak taraflar arasında sinirlerin gerildiği ve sözlü bir tartışma yaşandı
Bu saldırıyı bir fenerli olarak kınıyorum açıkçası istemiyorsanız verebilirsiniz keremi bize
Kerem akturkogluna yapılan saldırı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kerem Aktürkoğlu gibi bir futbolcu almaya kalksan bugün net 20 milyon Euro isterler, takımda onca çöp varken niye Kerem? Amaç belli bunu yapanların Galatasaraylı olduğuna inanmıyorum moralleri bozup huzursuzluk çıkartmak istiyorlar ama Galatasaray böyle şeylerle sarsılmaz