Bir Çocuk Daha Gitti..9 Yaşındaki Yasemin Kuzeni Tarafından Öldürüldü! Ne düşünüyorsunuz?

Diyarbakır’da kaybolan 9 yaşındaki Yasemin, saatler sonra evinin yanındaki apartmanda bıçaklanarak ölü bulundu. Şüpheli, 17 yaşındaki kuzeni çıktı.

Bu yaşta bir çocuk, başka bir çocuğu nasıl öldürebilir? Aile mi suçlu, toplum mu, yoksa hepimiz mi?

Ne düşünüyorsunuz gerçekten?

Bir Çocuk Daha Gitti..9 Yaşındaki Yasemin Kuzeni Tarafından Öldürüldü! Ne düşünüyorsunuz?
Bir Çocuk Daha Gitti..9 Yaşındaki Yasemin Kuzeni Tarafından Öldürüldü! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla