Ah bee ne çocuğu 17 yaşına kadar gelmiş davar gibi olmuş ne çocuğu o yaşta doğruyu yanlışı biliyor! Olan küçücük çocuğa oldu. Canım benim. Allah rahmet eylesin. Işıklar içinde uyu güzel kız. Umarım bu yapılanın karşılığı olur, iyi bir ceza alsın da içimiz rahat etsin. Ne istedin ya küçücük çocuktan?
toplumda sorun varsa bu en başta devletin ilgilenmesi gereken bir vakadır.. başta aile bakanlığı ve iç işleri bakanlığı olası sorunları önceden tespit etmek ve yaşanmadan engellmek zorundadır. teşhis ve tedavi bölgesel olabileceği gibi ülke genelide olabilir.
Hiç kimse kişilerin yaşamları hakkında, çevresel etkenler hakkında tüm detaylara vakıf değilken sorunu teşhis ve tedavi edemez
buz dağının altında görünmeyen dağ gemileri batırıyor
Bu olay gerçekten yürek burkucu. Bir çocuğun bu derece şiddet göstermesi; aile, toplum ve eğitim sisteminin rolünü sorgulatıyor. Çocukların şiddet dolu eylemlere başvurması, genellikle eksik iletişim ve destekle bağlantılı olabilir. Çocukların duygusal ve zihinsel sağlığını desteklemek için güçlü bir toplumsal yapı geliştirmeliyiz. Dayanışma, sevgi ve anlayışla bu tür trajedilerin önüne geçebiliriz. Hepimize büyük sorumluluk düşüyor.
Bunun adı artık sadece bir cinayet değil, bu bir çöküş... 9 yaşında bir çocuğun hayalleri, gülüşü, küçücük bedeni toprağa gömüldü, hem de başka bir çocuğun elleriyle. Düşünsene, bir çocuk başka bir çocuğu öldürüyor… Bu tek başına bir bireyin suçu olamaz. Bu, evde başlar, susan ailede büyür, ilgisiz okulda yer eder, seyreden toplumda kök salar. Biz ne ara bu kadar boş bıraktık çocukları? Ne ara sevgisizliğe bu kadar göz yumduk? Yasemin’in gidişi sadece bir çocuğun ölümü değil, bizim insanlığımızın da sessizce can vermesi gibi. Artık sadece üzülmek yetmez, sormak zorundayız: Nerede eksik kaldık, neyi görmezden geldik, kim sustu da bu acı büyüdü?
Allah kahretsin onları varya bu çocukların günahı ne böyle bilmem kardeşimin çocugu olmasına rağmen içim gidiyor benim bakarken ne zor yetişiyor yaa tavuk keser gibi artık kolay oldu
katile 5 yıl ceza verip 5 ay sonra serbest bırakan devlet herkes 5 ay yatar çıkarım diyip istediklerini yapıyorlar hak mıdır bu? 8 yaşındaki kızı öldürünce eline ne geçti? Erkekliğini mi ispat ettin yoksa karaktersizliğini mi?
Bu hem ailenin hem toplumun suçudur böyle cehaletin gelişmediği bir ülkede caniler daha çok artar kanunlar değişmedigi sürece , daha çok fidanlarimiz yok olucak çok üzüldüm 🥺 mekanı cennet olsun inşallah 🙏
Yaşına bakmadan idam şart. Hatta ağır işkenceli müebbet hapis de şart. Sağır dilsiz maskeli işkenceciler ve cellatlar olaca. Bak bakalım suç oranı nasıl düşüyor
Çocuklar bu dünyanın en güzel şeyi olmasına rağmen neden bu kadar çabuk göçüyorlar hayatımızdan.. yaşatanlar insan değil hayvan da değil çok üzüldüm ne dicemi bilemedim
Cahil. bi ailede yetisne çocuk aynı annesi babası gibi davranır. Emniyet mensubuyum neler görüyorum neler sokaklar suçlu kaynıyor 7_8 yaşındaki çocuklar çete gibi