Yan baktı diye öldürülen genç olayı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Özelikle kızlara şunu demek istiyorum güzel kardeşlerim her olayda sevgilinizden koruma beklemeyin gerektiğini yerde kaçacak bu hayatta kalma refleksi.

Hemcinslerime de sunu söylemek istiyorum Adalet yok iki erkeklik yapacağım diye çok şey kaybedersiniz.

Ben trafikte asla kavga etmiyorum alttan alıyorum kaybedecek şeylerim var

Yan baktı diye öldürülen genç olayı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla