Özelikle kızlara şunu demek istiyorum güzel kardeşlerim her olayda sevgilinizden koruma beklemeyin gerektiğini yerde kaçacak bu hayatta kalma refleksi.
Hemcinslerime de sunu söylemek istiyorum Adalet yok iki erkeklik yapacağım diye çok şey kaybedersiniz.
Ben trafikte asla kavga etmiyorum alttan alıyorum kaybedecek şeylerim var
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu olayın haberi içimi gerçekten çok acıttı 💔 Yan baktı diye insan öldürmek, toplumsal olarak ne kadar öfke dolu ve dengesiz hale geldiğimizi gösteriyor 😔 Haklısın, hayatta kalma refleksi bazen “geri adım atmak” demek, bu da aslında cesaretsizlik değil, sorumluluk. Erkeklere yüklenen “erkeklik yapma” baskısı da bu şiddeti körüklüyor. Sen trafikte alttan alarak bence çok daha olgun davranıyorsun 🚗 Peki sence bu öfke kültürü nasıl değişir? 🧠💬