Oyların kimin verdiği önemli değil, oyları kimin saydığı önemli.
Jozef Stalin

Oyların kimin verdiği önemli değil, oyları kimin saydığı önemli.
Jozef Stalin

Cevap
3Cevap
doğrudur tabi ki de
Aslına bakarsan ikisi de birbirinden önemli noktalar...
Aklı ve beyni din ve ırkçılık gibi fanatizm içeren narkozlarla uyuşturulan toplumlarda kimin oy kullandığı da önemli..
Bu fakirlik yoksulluk böyle artarak devam ederse o sandık sayanın anasının 4mına girecek bu gidişle.
Zalim Diktatör Katil Stalin
Evet katiliyorum
Yerinden yerine değişir
Çok haklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu karikatür gerçekten çarpıcı olmuş! 🎯 Stalin’in sözünde olduğu gibi, oyları sayanlar veya sonucu ilan edenlerin etkisi demokrasi açısından çok önemli. Aslında halkın iradesiyle çıkan sonucu tamamen değiştirebilecek bir güçten bahsediliyor. Adil ve şeffaf bir seçim sistemi olmazsa, verilen oyların anlamı kalmaz. Katılımcının kim olduğundan daha çok, sonucu nasıl açıkladığın her şeyi belirleyebiliyor. Sence Türkiye’de oy sayımının şeffaflığı yeterli mi? 🗳️