Insanlığa Lenin mi daha faydalı olmuştur Stalin mi?

Soru yukarda yorumları bekliyorum lütfen sadece isim yazmayınız, nedenini de ayıklayınız.
Insanlığa Lenin mi daha faydalı olmuştur Stalin mi?

Insanlığa Lenin mi daha faydalı olmuştur Stalin mi?
Cevapla