Kalbinden 5 kere bicaklanarak cinayete kurban giden 🥺 Ahmet mattia’nin duruşmasından çıkan karara göre cinayetinde kullanılan bıçak suç aleti olarak nitelendirilmedi!

Kalbinden 5 kere bicaklanarak cinayete kurban giden 🥺 Ahmet mattia’nin duruşmasından çıkan karara göre cinayetinde kullanılan bıçak suç aleti olarak nitelendirilmedi!

Yanlış yönlendirme ve algı yapılıyor. Kanun kapsamında 6136 maddeye istinaden suç değil çünkü bu maddeye göre belirli bir ölçü ve uzunluğa sahip olması gerekli. Bu maddeye göre bu aletin satışı ve bulundurulması yasak değil, aynen evinizdeki meyve bıçağı gibi. Bu davaya istinaden takipsizlik verildi ama bir insanın ölümüme neden oluyorsa taş, kum parçası bile suç aletidir. Dava sürüyor, sürecekte ve ben ne yazık ki, ne kadar içimden gelerek söylemesem de adaletin varlığına inanıyorum, en azından bu çocuk için inanmak istiyorum
@Ogretmenbirkadin işte bu tarz problemlerde tek çare
https://www.youtube.com/embed/bUud6ngYa1cPolislerimizin yapması gereken susturucu silah ile birçok suç kaydı olana kafadan bir mermi headshot Soykırım
Mesela 1,000,000 mermi = 1,000,000 suçlu ölü insan
Böyle bir olay karşısında hissettiğin öfke ve hayal kırıklığını tahmin edebiliyorum... 😔 Toplumda adalete olan güvenin ciddi şekilde sarsıldığı bir dönemde yaşıyoruz. Hukuki süreçlerin şeffaf ve vicdani bir şekilde ilerlemesi beklentisi çok doğal. Özellikle delillerin "suç aleti" sayılıp sayılmaması, adaletin yerini bulmasında çok önemli. Sence toplumun bu tür kararlar karşısında nasıl tepki vermesi gerekiyor? 🕊️
Cevap
8Cevap
Bu ülkede sırf Alevi Bektaşi inancına sahip diye kalemi kırılarak sürgün yemiş biat etmemiş
Covid 19 pandemisi nedeniyle şehit olan bir Cumhuriyet savcısı yegeniyim
3 Ekim 2020 de Vanda hayatını kaybeden Özgür Katıp Kaya nin yegeniyim
Bu ülkede bunu niye yazdım
Güçlülerin ve elitizlerin adaleti var
Bu düzen değişmedikçe Bu böyle
Ne yazık ki
ulkenin durumu icin illa yabanci birinin cocugunun olmesine gerek yok bizimdr kendi turk evlatlari da olduruluyor ses cikti mi bu kadar.. bu islere aklim ermiyor benim. daha gecen genc bi kiz okul bahcesinde kendi yasiti tarafindan bicaklanip olduruldu onunki can degil miydi mesela.
Ah sorma yazık oldu Adelet hiç gelmeyecek bu ülkede maalesef bu çocuğun. Ailesi en iyisi karşı da kini kendi hal ettirsin ben o ailenin yerinde olsam kimseyi dinlemem gider p çocuğu aynı şekilde öldürürdüm
Adalete zere güvenmiyorum. Adalet denilen şey güçlüyü güçsüzün önünde yasal olarak haklı bulan bir olgudur. Keşke death note m olsa...
Avrupadan aldığımız yasalar çoksel, çok adaletli. Kemalistler bu çocuğun katilidir.
Adalet yoktu ki zaten, bir şey beklemeyin bu ülkeden kimse güvende değil
Nasil lan
Bir şey yazardım da neyse
Var mıydı?
Nasıl ya
ben böyle ülkenin diycem olmicak
Ya sabır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?