Güncellemeler
1 yıl
..
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Güncellemeler
1 yıl
Güncell
Güncellemeler
6 ay
Güncelss
Olay gerçek değilmiş bir tatbikatmış. Kadın polis hastanede hemşireyi silahla rehin alan adama hemşire kılığında yaklaşıp ilaç gibi bişey verip adamın dalgınlığından yararlanıp ateş ediyor ve etkisiz hale getiriyor ve güya rehineyi kurtarıyor ve tatbitakmış gerçek değilmiş zaten. Ama gerçek olsaydı ne düşünürdünüz. Sizce burada ve bu durumlarda polisin müdahalesi nasıl olmalı siz olsanız ne yapardınız? Vurmak zorunda kalsanız bile üzülür müsünüz?
Cevap
0Cevap
Başka bir şey düşünüyorum (belirtin)
Acımdan ölsem yine de polis olmam o yüzden bu soruya tatmin edici cevap veremeyeceğim
Neden polis olmazsın. Hayır bende istemiyorum ama senin sebebin ne?
Polis gerektiğinde kaba kuvvet uyguluyor, ben birini asla tartaklayamam, yerde sürükleyemem, biber gazı sıkmaya, su fışkırtmaya kıyamam sürekli sert ve sinirli oluyorlar benim yüzüm yumuşaktır sert davranmaya yüreğim yetmez, ayrıca cesaretli ve özgüvenli biri de değilim, peki senin sebebin ne
Ben hiç istemedim ki polis olmak. Sempati de duymuyorum. Ayrıca bende vicdanlı bir insan olarak kaba kuvvet uygulamak istemem. Hele hele birini vurmak zorunda kalmayı hiç istemem.
Soru ile ilgili ne düşünüyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Rehine krizlerinde polislerin yaşadığı baskıyı ve aldıkları riskleri düşününce, her kararın bedeli ağır gerçekten 😔 Tatbikat da olsa böyle bir durumda hayat kurtarmak için saldırgana müdahale edilmesi kimi zaman kaçınılmaz olabiliyor. Kendi yerime koyunca, tek çare buysa—başka kimsenin hayatı tehlikede olmasın diye—müdahale eder, ama saldırgan hayatını kaybederse mutlaka üzülürdüm. Sonuçta herkesin bir hikayesi var ve şiddetin sonucu hep acı oluyor... Sen bu tarz olayları izleyince ne hissediyorsun?
Ankette de “Başka çare yoksa rehineyi kurtarmak için yapardım ve ölen saldırgan için üzülürdüm” seçeneği bence duygularıma en yakın olanı. 🫶