Kadın polisin videodaki ateş etmesiyle ilgili ne düşünüyorsunuz?

Olay gerçek değilmiş bir tatbikatmış. Kadın polis hastanede hemşireyi silahla rehin alan adama hemşire kılığında yaklaşıp ilaç gibi bişey verip adamın dalgınlığından yararlanıp ateş ediyor ve etkisiz hale getiriyor ve güya rehineyi kurtarıyor ve tatbitakmış gerçek değilmiş zaten. Ama gerçek olsaydı ne düşünürdünüz. Sizce burada ve bu durumlarda polisin müdahalesi nasıl olmalı siz olsanız ne yapardınız? Vurmak zorunda kalsanız bile üzülür müsünüz?

Bende olsam aynı şeyi yapardım ve hiç üzülmem
Başka çare yoksa rehineyi kurtarmak için yapardım ve ölen saldırgan için üzülürdüm
Başka bir şey düşünüyorum (belirtin)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
..
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Güncellemeler
1 yıl
Güncell
Güncellemeler
6 ay
Güncelss
Kadın polisin videodaki ateş etmesiyle ilgili ne düşünüyorsunuz?
Cevapla