Ülkede atatürkçü olanlara siyonist diyolar ne düşünüyorsunuz?

Bıtane Arap sevici yazmış atatürk müslüman değildi Yahudiydi. Filistin yüzünden can Azerbaycan a düşmanlık yapıyorlar benn istemiyorum kardeşim siyasal islamcı olmak Atatürk den Türklük ten vazgeçip Arap milliyetçisi olmak istemiyorum her zaferime pklılar ve Araplar ortak yazılsın istemiyorum kardeşimi😞

Geçen biri yazmış Milli Eğitim Bakanlığı Atatürk Yahudi diye onu Eğitim'den kaldırıp yerine Osmanlı ve Arap sevicilik dersi eklenecek

Ben türk'üm ya her kes kendi ırkını sever ben Azerbaycan ı sevemicekmiyim zaten dostumuz yok bide Filistin için kardeşime mi düşman olayım Kürtlerin hepsi pkk'lı yi destekliykr siyasal islamcılar apoya kurucu önder diyor

Pkk bitmiş kemalizimde bitecekmiş Türk değerlerinş ayaklar altına alıyorlar Azerbaycan benn sevemicek miyim

Ülkede atatürkçü olanlara siyonist diyolar ne düşünüyorsunuz?
Cevapla