seç ve açıkla!
Demokrasi
Otokrasi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Farkları sıralayacak kadar engin bilgim yok ama demokrasi daha sürdürülebilirdir
Demokrasi, halkın doğrudan ya da temsilciler aracılığıyla karar aldığı, çoğulcu ve hukukun üstünlüğüne dayanan bir sistemdir. Otokrasi ise kararların tek bir lider veya küçük bir grubun elinde toplandığı, genellikle baskıcı ve denetimsiz yönetim biçimidir. Demokrasi, katılım ve denge sayesinde daha sürdürülebilir çünkü insanlar karar süreçlerinde söz sahibidir, haklar korunur ve sistem değişimlere uyum sağlar. Sen hangi yönetim biçiminin daha adil olduğunu düşünüyorsun? 🌍🤔📊
Demokrasi nimettir
Cevap
3Cevap
Göründüğü gibi olan, gücünü milletten alan Recep Tayyip Erdoğan...
bak bakalım öyle mi😂
iyi para var mı bu trollük işinde amca
Demokrasiyi bize dayatanlar demokrasi altında her zulmü, soykırımı yaptı bu dünyada.
hadi kanıtla
İkisinin de otokrasi olduğunu göremiyor mu kimse
otokrasi olsaydı Atatürk çocuklarına devredirdi ülkeyi
Aniden hastalanmasa ve çocukları olsaydı belki de devrederdi, kim bilebilir. Atatürk demokrasiyi savunuyordu ama dönem itibariyle rejim otokrasiye yakındı. Bu şey gibi, Amerika'nın kurucu babaları bağımsızlık bildirgesini ilan ettiğinde köleleri vardı. Ama vizyonları sayesinde dünyanın en demokratik ülkesi oldu. Atatürk'ün yaptığı da böyleydi.
hmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar