Ben depremin şokun etkisindeyim o diyorki gratsie gidelim?

Dün İstanbul'da 6,2lik deprem oldu hemen en yakın arkadaşımın iyi olup olmadığını sordum. Kendisi iyi iyi ama depremi full alaya vuruyordu dalga geçiyordu ve bana dediki hadi buluşalım oje alacağım gratise gidelim. Ben hala o şokun etkisindeyim. Konuşamıyorum, aglayamiyorum hiçbirsey hissedemiyorum çok kötü durumdayim gelmiş bana dediği şeye bakın gerçekten çok sinirimi bozudu ve dedimki nasıl gidicez kaç tane deprem oldu tabiki gelmicem dedim o da hemen trip atmaya başladı ve şimdi konuşmuyor benimle. Normalde her dediğini yaparım şimdi yapmadım diye sinirlendi galiba. Ne yapmaliyim?
Ben depremin şokun etkisindeyim o diyorki gratsie gidelim?
Cevapla