Gizli Üye(25-29)1 yılTürkiye gibi halkı kutuplaşmış ülkelerde oy tercihleri genellikle değişmez. Bu hükümet iktidara ilk geldiği yıllarda oldukça başarılı işlere imza atmıştı peki karşı tarafın seçmenleri hiç bu hükümete oy verdi mi veya oy vermeyi düşündü mü, hayır tabiki de çünkü kutuplaşma o dönemde de vardı. Dolayısıyla milletin beynine hakaret edeceğine kutuplaşmış toplum nedir yansımaları nedir araştır. Böyle kutuplaşmış toplumlarda da sayısı çok olan genellikle galip çıkar buna hiçbişey engel olamaz. Peki bu kutuplaşmayı kim başlattı bu ülke halkı neden böyle kutuplaşmış diye soracak olursan onuda sen araştır. Bu mesele sadece bu milenyumun meselesi değildir.
05 Yorumla- 1 yıl
Zamanında iyi işler yapmış olabilir belki iyi de yönetti, ama artık vadesi doldu hile hurdayla durmaya çalışması sıkıntı benin ailem de o partidendi önceden ama şu an hiç biri desteklemiyor. Zamanında destek olduk artık hep bu olacak diye bir şey yok kendini geliştirebilen insan zamanla değişime de açık olmalıdır biri başta doğru diye hep öyle o çizgide devam edecek diye bir şey yok kimse babamin oğlu değil kimseyi ölümüne savunmuyorum sadece bazı şeylerin artık değişmesi gerektiğini hak hukuk adaletin bir kelime olmasindan çıkmasını temmeni ediyorum o da mevcut düzende pek mümkün değil
Cevap sahibi1 yılPeki ailen CHP ye mi oy verdi son seçimlerde yoksa yine başka bir sağcı partiye mi oy verdi?
- 1 yıl
CHP verdiler çünkü tek güçlü rakip o
Cevap sahibi1 yılÇok enteresan. Nadir rastlanır bişey. Benim çevremde hükümete desteği bırakıp başka partilere oy verenler oldu ama hepsi bir başka sağ partiye verdi.
- 1 yıl
Mantıklı davranmak gerek sadece başka bir partiye verecek olsa hiç bir etkisi olmayacak aynı düzen devam edecek.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)1 yılİşte sizin gibi düşünmeyen herkesi böyle yorumlarsaniz sizin Demokrasiden bihaber olduğunuz aşikar
O yüzden o malum parti dediğiniz partinin her zaman oyu artiyor
Gündeme bakalım
Ekonun bütün pisliklerini belgeleri ile savcılığa ihbar eden 4 tane chpli
Siz de çıkmışsınız bunu eko cb adayı oldu diye Tayyip Erdoğan yaptı diyorsunuz
Bokunda boğuluyor CHP 😂😂04 Yorumla
Cevap sahibi1 yılDemokrasi diyorsunuz Mansur yavaşı aday olmasını engelleyip tek adayla on seçime gidiyorsunuz 😂😂 işte demokrasi anlayışınız bu kadar. CHP son yüzyılın en büyük ALDATANIDIR
- 1 yıl
Aynen her türlü yolsuzluğu muhalefet yapıyor cidden apytalsiniz 20 yıldır ülkeyi sömürüp onlar zengilesirken sizin gibilerin de açlıktan nefesi kokar ama hala babasinin oğluymus gibi savunur.. sabit fikirli ve dar görüşlüsunuz ben aman CHP diye olup bitmiyorum onlar yapamazsa başkası geçer sıkıntı CHP falan değil yani sıkıntı hiç bir şekilde yasa tanimayip her şeyi keyfine göre değiştirmesi istediğini hapse attirmasi... ülkenin sonu Suriye gibi olursa o zaman mutlu olursunuz benim gibi dusunmedigin için DÜSÜNEMEDIGIN ICIN KAFASIZSIZSINIZ
- 1 yıl
benim gibi dusunmedigin için DEĞIL DÜSÜNEMEDIGIN ICIN KAFASIZSIZSINIZ
Cevap sahibi1 yıl
Sizin gibi düşünmeyen herkesi düşünmüyor, canımsın diye yorumlarsaniz
Iste sen boyle dersen bende şunu derim
Kendi gibi düşünmeyen herkesi canımsın olarak görenlerin de o. r. o. s. pu çocuğu olduğunu düşünüyorum derim
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle konulara yaklaşırken biraz daha sakin ve objektif olmak önemli 😊. İnsanlar farklı deneyimler, inançlar ve beklentiler doğrultusunda siyasi tercihler yapabiliyorlar. Senin düşüncelerine katılmayan insanlar olabilir, bu doğal bir durum. Önemli olan, fikir ayrılıklarında da birbirimize saygı göstermek. Peki, senin için ideallerin ve önceliklerin neler, en çok hangi politikaların doğru olduğunu düşünüyorsun? 🌟
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
1 yılDünde biri burada Ülkede adalet var akp yönetimi hiçbizaman adaletsizlik yapmaz kul hakkı yemez bunları akpli biri yapsa ülke ayaga kalkardı chplilere karşı çifte standart var ülkeden diyordu 🤣🤣🤣
Oların beyinleri makarna yemekten ve a-haber izlemekten artık error vermiş.. Doktorda o yüzden kendi hallerine bırakın dediler allah cezalarını vermiş boş ver 🤣🤣22 Yorumla- 1 yıl
İşte olayın CHP olmadığını asla anlamıyorlar, milletin iradesine hakkına hukukuna saygı duymuyolar bu cahiller yüzünden bu çileyi cekiyoruz
- 1 yıl
Bu olaylar artık Ekrem imamoğlu meselesi ya da herhangi bir parti meselesi değil ki zaten milletin iradesine yapılan darbe.. Eğer bizim seçme ve seçilme hakkımız varsa kimi seçtiğimize kimse karışmamalı ama bu bu ülkede mümkün değil maalesef. Biz boşuna oy kullanıyoruz sadece
1 yılKardesim Internette AKPyi savunan kisileri cogu maasli AkTroll. Bunlar Internette AKPyi savunmak icin ve algi üretmek icin devletten bizim vergilerimiz ile maas alan insanlar.
AKP bu ülkede artik azinlik, gencler arasinda zaten cok zayiflar.
11 Yorumla- 1 yıl
Geçen seçimde pekte azınlık olmadığı ortada gücünü kaybetti ama yine de tutan çok insan var
- Gündem konusunda 751 cevap paylaştı.
1 yılHemen şimdi yakıtın litresi 500 lira olsun. Yarın da seçim olsun. Ak Parti %35 alır.
Siz insanların değişmesini bekliyorsunuz boşa bekliyorsunuz00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl20 senedir bunu kabul ettiklerine göre beyinlerinin olmaması bile ihtimaller dahilinde
20 Yorumla
1 yılBu ülkede akp - chp - mhp ve dem bunlardan kurtulmadıkça ülke düzelmez. Bide bunlara nasıl oy veriyorlar şaşırıyorum gerçekten.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBuna sen karar vermezsin... Ozgurluk deyip sizden olmayanlara beyni yok diyorsaniz o zman sizinde kişi hak özgürlüğüne saygınız yok
17 Yorumla- 1 yıl
Ben parti savunmuyorum ben hakkımı savunuyorum secme seçilme hakkı var mı bu ülkede? O zaman seçilmiş olan yine seçimle gider halkın iradesine yapılan bir şey bu, usulsüzlük bu tarafsız olarak bazı şeyleri göremiyorlar diye bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın olayı her şey kendinize müstahak doğru karşı taraf hep yanlış böyle bir düşünce tarzı olabilir mi ya şu at gözlüklerini çıkarın
Cevap sahibi1 yılParti savunmadigin cok belli soruya malum parti die başladın bu bir ikinci ise seçme seçilme hakkı var die seçilmiş adam dolandirip calip cirpmiş bunu görmeyen at gozuklu sensin
- 1 yıl
Haklısın olması gereken bu. Herkesin bir birinin fikrine saygı göstermesi.
Fakat insanları kutuplaştıran iktidarın bizatihi kendisi dir.
CHP zihniyeti? Bunlar zillet bunlar illet. Bunlar çürük. Bunlar *. diyerek
Halkı ayrıştıran kim? Reel enflasyon %90 dolar 38 evro 41 benzin mazot 46 tl olmuş ülkeyi 13 milyon mülteci işgal etmiş.
Haksızlık hukuksuzluk diz boyu. Hal böyle iken insanlar nasıl sakin kalabilir? - 1 yıl
Ahahaha çalıp çirpmis mi bilemem ama 20 yıldır çalıp cirpanlarin çeyreğini bile yapmamıştır. Çok komiksiniz vallahi diplmasi olmayan diploma sorgular yüzükle başlayıp yatlar katlar... aynen bütün sahtekarlar yalancılar hep karşı taraf 😅😅
- 1 yıl
Eğer imamoğlu çalmışsa cezasını çeksin? Fakat bu hırsızlıklar hep muhalefette mi oluyor?
Akp belediyeleri piru pak mı? Mansur yavaş melih Gökçekle ilgili.
Ankara savcılığına 97 tane yolsuzluk dosyası teslim etti.
Melih Gökçek ifadeye bile çağrılmadı. Neden çünkü akp li de ondan?
İmamoğlunun tek suçu? Cumhurbaşkanı adayı olması.
ve anketler de tayip erdoğanın önün de çıkıyor olmasıdır. Bunu bütün Türkiye biliyor.
Yarın Mansur yavaş aday olsun? Akp medyasın da Mansur yavaşla ilgili de.
Türlü türlü iftiralar göreceksin. Peki tüm bunlar neden?
Ben söyleyim koltuk - 1 yıl
@iyi_insan_severim kesinlikle çok haklısın istediğimiz tek şey adalet kim yanlışsa çeksin cezasını , nasil bir hirstir bu nasil bir koltuk sevdası bu hepimiz toprak olup gideceğiz
- 1 yıl
@Kendinebarbi bir söz var? Bir yönetici eğer koltuğun dan kalkmak istemiyorsa? Kesin altına pislemiştir diye
Gizli Üye(36-45)1 yılKesinlikle çok haklısın hala CHP'yi savunanlar var nasıl yapıyorlar değil mi bütün boyalar ortaya çıktı halde
14 Yorumla- 1 yıl
Olayın CHP olmadığını ne zmaan anlayacaksınız seçilmiş olan biri seçimle gider kim olursa olsun ali cengiz oyunları yapılarak değil insanların hakkını gasp ederek degil tabi bunu anlyabilcek yetiye sahip değilsiniz ülke o yüzden bu halde ülke battı battı kişisel çıkarları uğruna
Cevap sahibi1 yılBen de bu açıklamayı yapmanı istedim zaten açık açık yaz korkma Çok haklısın da çok doğru söylüyorsun
- 1 yıl
Ben 2018'e kadar fanatik tayipçiydim. 2019 da imamoğlunun kazandığı seçimi iptal ettiler.
İptal edilen ilk seçimde oy kullanmadım. Fakat 2. Seçimde tepki olarak gidip imamoğlu na kullandım.
İşte benim akp den kopuşum ondan sonra başladı. Çünkü sana oy verilince millet iradesi herşeyin üstünde dir diyorsun?
Rakibin kazanınca 30 bin oyla İstanbulu alacağını mı zannediyorsun diyorsun?
İlk seçimde 30 bin oy farkı 2. Seçimde 806 bine çıktı. Demem o ki? akp bu tutumla kendi sonunu hazırladı.
Bu millet haksızlığı hazmetmiyor. Sandıkta sonucunu görecekler
Cevap sahibi1 yıl@iyi_insan_severim umarım
Onların bir çoğunun keyfi yerinde
11 Yorumla- 1 yıl
maalesef
Gizli Üye(18-24)1 yılİnsanların seçme hakkı var özgürlük var isteyen istediğini destekler siz karşımazsınız
01 Yorumla- 1 yıl
İşte tüm mesele bu.. hangi secme seçilme hakkı? Seçimle gelen seçimle gider ali cengiz oyunları ile değil!
1 yılsizin bu insancıl olmayan tavırlarınızdan dolayı asla gitmeyecekler yeter artık beyninizle hareket edin sizin yüzünüzden bu haldeyiz
01 Yorumla- 1 yıl
Ne sacmaliyon
Gizli Üye(25-29)1 yılBen insanların çıkarları olduğunu düşünüyorum çünkü ortalık 56 yani
00 YorumlaŞüphe mi ediyorsun tuhaf ben eminim oysa
10 Yorumla
1 yılBizde sizin beyniniz den şüpheliyizz
174 Yorumla- 1 yıl
Aa düşünme özelliğiniz var mi ki çok ilginç
- 1 yıl
Seninde varmış demekki
- 1 yıl
Aynen ekonomi de süper ilerleyiz çok şükür 😅😅
- 1 yıl
Evett gayet iyiyiz lüks yaşamak isteyen düşünsün
- 1 yıl
Ekonomi çok iyi avrupa bizi kıskanıyor? A haber söylüyor. Hatta 2023 de şaha kalkacağız😂😂
- 1 yıl
ne yazsam anlamazsınız sanki diğer partiler gelince her şey dört dörtlük olacak bunun bile farkında değilsiniz böyle devam
- 1 yıl
Güzel kardeşim seni ellerinde ki medya ile. böyle korkutuyorlar biz gidersek ülke biter diye.
Sanki onlar ne yapacak? Denedin mi? Fırsat verdin mi.
Ülkenin başına ne gelirse bu partizanlık yüzünden geliyor.
Oyunu verirsin yonetemedin 5 yıl hir başkasına fırsat ver. Oda yapamadı? Eskisine yine oy ver.
Ama dene - 1 yıl
Değişmeyen her şey çürümeye mahkumdur. Bir ülkeyi 20 yıldır ayni rejim yonetiyorsa zaten ciddi sıkıntılar olacaktır. Hiç bir dönemde ekonomi bu kadar çöküş yaşamadi. Değişim dönüşümdur
- 1 yıl
Ortadoğu ülkelerinin başına ne geldi ise. 20 30 yıl başta kalan yöneticiler yüzünden geldi?
Çünkü güç bozar mutlak güç mutlaka bozar - 1 yıl
Güzel kardeşim ülke şansa bakılmaz şans verilmez güven meselesi var
- 1 yıl
Aynen şansa birakmayin ülkenin içinden gecin böyle kafaya bak çildirirsin😅
- 1 yıl
Çıldırmaya devam😅
- 1 yıl
İnşallah daha beter olur bu halka her şey müstahak cidden
- 1 yıl
Biz memnunuz siz düşünün
- 1 yıl
Güzel kardeşim bu bir fani olarak gittiğin de? bu ülke ne yapacak söyler misin bir zahmet?
- 1 yıl
Demekki ülke bitecek öylemi?
- 1 yıl
Güzel kardeşim ben kendim için yaşıyorum banane geri kalan dan çok şükür sağlıklıyım çalışıp kazanabilirim
- 1 yıl
Atatürk ölmüş. Özal. Ecevit. Erbakan. Demirel. Menderes ve diğerleri.
ebediyete intikal etmiş bu ülke batmamış bitmemiş. Bu gidince batacak bitecek öylemi😂😂 - 1 yıl
Bana geri kalanında dersin? Ama birde çıkıp millete vatanseverlik taslarsınız.
Pabucumun vatanseveri işte cehalet böyle bir şey😂😂 - 1 yıl
Cahile laf anlatılmaz duvara anlatsan anlar ama bunlar anlamaz
- 1 yıl
Tabiki batmaz illaki ülke ilerler
- 1 yıl
@ iyi insan tamam siz çok akıllısınız sizin zihniyet böyle işte saygı asla yok hemen cahillikle vurursunuz biz alıştık artık sizin zihniyete
- 1 yıl
@Kendinebarbi ben engelliyorum sende engelle çünkü idrak edecek bilgi birikime sahip değil her cevabından belli
Ülkesi ortadoğu olduğunda o vakit anlayacak tır çünkü devletlerin birden değil yavaş yavaş çöktüğünü bilmiyor - 1 yıl
Mantıklı cevap vermezsen tabi ki cahil denir.
Benim keyfim yerinde diğerleri beni ilgilendirmez diyen bir kafaya cahil değil de ne denir? - 1 yıl
Haa bu arada ben 2018'e kadar fanatik tayipçiydim. Sayesin de sağcı iken solcu oldum.
Bu konu da ona minnettarım - 1 yıl
Benim keyfim nasıl yerinde biliyormusun kendimize ev aldık eşime ve kayınpederime destek için işe girdim çünkü onların maaşı yetmiyordu ben destek oldum kredi ödedik ev sahibi olduk onun borcu bitti araba aldık yani şimdiki zihniyet her şey bedavadan gelsin diyor ama size açıklama yapmayacağım kendimi yormicam
- 1 yıl
@eftelya340 ahaha keyifte keyif yani bu nasıl lüks bir yaşam
- 1 yıl
Bana açıkla yapma. çünkü senin açıklama yapacak donanıma sahip değilsin.
A haber ve diğer yalancı iftiracı yandaş kanalları izlemeye devam et - 1 yıl
@kendineharbi neresi lüks yaşam kredi ödedik diyorum ben hazır eve gelin gelmedim destek oldum evimizin eşyalarını hemen almadık borcumuz bitince aldık şimdikiler her şey hazır olsun modunda ve biz evi 2019 ta aldık
- 1 yıl
@ iyi insan beyfendi eşim iki işe gitti ben çalıştım kredi borcunu ödemek için sizin gibi aylak aylak gezmedik
- 1 yıl
Kayınpederinin maaşı neden yetmiyordu? Geçen yıl emekli yılı olduğu için mi😂😂
- 1 yıl
Bu yılda 22 bin asgari ücretle aile yılı ilan etti reisiniz. Artık zorlanmadan kredi ni ödersin
- 1 yıl
@iyi insan beyfendi 2019 ta yeni emeklilik var mıydı niye saçmalıyorsun kredimiz bitti arabamızı bile aldık beraber olduk ama
- 1 yıl
Ekonomik yönden hiç sıkıntı çekmedim desem ailem okuttu bakti şimdi çalışıyorum arabam var kendim aldim borç için de çalışmıyorum kendimi geliştiriyorum sosyallesiyorum. Ama kalkipta bana ne digerlerinden demiyorum çünkü bazı şeylerin bilincindeyim kimse bir şeyleri kolay elde etmiyor tanımadığın insana aylak aylak geziyorsun diyorsun ciddi anlamda kendini hiç gelistirememis bir insansin
- 1 yıl
Bu kafa iyi bir kafa değil emin ol azıcık zekan varsa?
bunu ileri de anlayacaksın Bu lafı mı yaz bir kenara - 1 yıl
@kendinebiri hanımefendi benim yarına çıkacağım bellimi değil niye ben başkalarını düşüneyim ben kendi geçimime bakarım çalışıp üretirim tamamm siz süpersiniz reis gidince bolluk bereket içinde yaşarsınız oda birgün ölecek elbet
- 1 yıl
@iyi_insan_severim reisi o güç bela aldığı evi arabayı alsın elinde de görsün keyfi yerindeymis komedi resmen 😆😅
- 1 yıl
@iyi insancıkkk ben eşimin ailesinden bir şey görmedim hep destek oldum mal sahibi olduk ben kendi çocuklarıma bile mal Bırakma taraftarı değilim kazandığımızı yiyip içiyoruz sizede tavsiye ederim
- 1 yıl
Yok o ölürse ülke batacak? Zaten türkiye cumhuriyetini.
Cepe de milli mücadele yi vererek. ATATÜRK değil resiniz kurdu😂 - 1 yıl
Millet vatan ülke bu kavramlardan haberin var mi? Suriyeye dönüp bi bak bakalım akıbetleri ne oldu? Bizim sonumuz öyle olunca mı dank edicek bazi şeyler?
- 1 yıl
- 1 yıl
Krediye batmış. eşi 2 iş yaparken çocuklarının yüzünü göremiyor.
Yiyip içiyoruz diyor. Eşin evin yolunu buluyor mu?
2 iş yaparken?
Aferin sen borç içinde böyle devam et birileri de sarayda yaşasın.
Kendine daha rahat bir hayatı layık görmeyen bir kafaya diyecek söz yok - 1 yıl
Ömür boyu ödemedikk bitti borcumuz 2022 de gayette rahatız
- 1 yıl
@Kendinebarbi Suriye neden bu halde? ortadoğu ülkeleri neden paramparça oldu?
Anlamaz bilmez. Çünkü tek bir kitap okumamıştır.
Tarihten hatta kendi ülkesinin tarihinden bi haberdir.
Monarşi nedir? Demokrasi nedir? Cumhuriyet nedir? inan bilmez
Bu ancak yandaş kanalları da söylenen yalan dolan iftiraları bilir ve tekrarlar - 1 yıl
Sen süper zekasınn yaa aferin böyle devam et Halk TV'ye devam
- 1 yıl
Avrupa bizi kıskanıyor değil m😂😂
- 1 yıl
Reisiniz dünya lideri değil mi😂
- 1 yıl
😅😅😅😅 tamam pes ettim parmaklarım yoruldu siz haklısınız
- 1 yıl
Ama arada bir Türkiye ye lider oluyor o nedenle ülke enflasyon la mücadele ediyor😂
- 1 yıl
Verin yetkiyi görün etkiyi gördük etkiyi😂
- 1 yıl
Halk tv tek bir yalan haber yapsa anında kapatırlar😂
- 1 yıl
Ama a haber ne kadar iftira yalan dolan söylese de serbest😂😂
- 1 yıl
Tamam izle senn
- 1 yıl
şu an ülke de en dürüst haber yapanlar muhalif kanallar dır
- 1 yıl
Henüz iğne sana dokunmadı. Sonra elim kırılsaydı da akp ye oy vermeseydim dersin😂😂
- 1 yıl
Kanal D ve CNN hariç haber izlemiyorum oda denk gelirse sen izleee Halk TV'yi
- 1 yıl
Gayet eşimle rahat rahat takılıyoruz kendi halimizde asıl sen kendine bakk
- 1 yıl
Cnn türk 1 numara akp yandaşı külliyen yalan dolan😂
- 1 yıl
Sende yalamaya devam et menfaatin kesilince cıysklarsın😂😂
- 1 yıl
Ya Allah aşkına ne menfaatinden bahsediyorsun 😅😅 ben Ankaralı bı ailenin kızıyım normal bi aileyiz ne kadar çok saçmaladınnn
- 1 yıl
Eşin ne iş yapıyor?
- 1 yıl
Fabrikada
- 1 yıl
Ne fabrikası?
- 1 yıl
Araba üzerine
- 1 yıl
Farbrika kapanıp işsiz kalırsa? Çünkü BP lc waiki ki gibi bir çok şirket yurtdışına kaçıyor
- 1 yıl
Elbet bulur iş bende girerim gerekirse
- 1 yıl
Aynı maaşa zor bulur. Millet 22 bine çalışıyor
- 1 yıl
burada iş imkanı çok
- 1 yıl
Evet 22 bine çoktur
- 1 yıl
Ya ne 22 bini burdaki BİM market geçen sene 30 bin verdi kuzenim girdi çalıştı 😅
- 1 yıl
Çok merak ettim sen ne iş yapıyorsun
- 1 yıl
Tır şöfürüyüm fakat sadece kendi mi düşünmüyorum. Ülkemin genelinin durumuna üzülüyorum.
Yurtdışına kaçan doktorlar ve gençler neden kaçıyor? Keyfinden mi?
Mülakatta ellenen binlerce zeki genç. iş bulamadığı için Yurtdışına gidiyor - 1 yıl
Kuzenin BİM de ne iş yaptı?
- 1 yıl
Markette ne iş yapıyorsa o kasiyerlik vs
Var mı ki
12 Yorumla- 1 yıl
Yok
Gizli Üye(18-24)1 yılGerçeklerde beyinleri yok
21 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle
Gizli Üye(25-29)1 yılSenin düşüncelerin kimin umurunda
08 Yorumla- 1 yıl
Ekonomi çok iyi ve dünya bizi kıskanıyor değil mi?
Cevap sahibi1 yılBanane bundan
- 1 yıl
Ekonomi kötü o zaman?
- 1 yıl
Bu yıl aile yılı ilan edildi😂
- 1 yıl
Allah ailelere yardım etsin
Cevap sahibi1 yıl@iyi_insan_severim Allah yardım ediyo zaten. Domates neden kırmızı
- 1 yıl
Kana kırmızı rengi veren domates olduğu için😂
Cevap sahibi1 yıl@iyi_insan_severim 😂😂
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer