
Artık araçlardan inip kavga karışmak yok!
araçlardan inip kavgaya karışanların ehliyetine el konulacak, kararı nasıl buldunuz?

Artık araçlardan inip kavga karışmak yok!
araçlardan inip kavgaya karışanların ehliyetine el konulacak, kararı nasıl buldunuz?
Hukuk devleti değil miyiz? Ülkede adalet yok mu? Kavga dövüş darp, her neyse kanunda cezası yok mudur? Ehliyetle kavganın ne alakası varmış
Bu uygulama işe yaramaz Çünkü adamın ehliyeti olmasa bile ehliyetsiz kullanır Çünkü bizler Avrupalılar gibi kuralcı bir millet değiliz Coğrafi olarak Avrupa ülkesiyiz fakat zihniyet olarak Avrupai değiliz o yüzden adam ehliyetsiz kullanmaya devam eder (tabii yakalanmadıysa)
Bu ülkede ehliyetsiz araba kullanan çok insan var ve kimse kuralları umursamıyor bu ülkede adam ehliyetim elden gider diye kavgadan mı vazgeçecek? Aksine umurunda olmaz onun yerine hapis ve yüklü miktarda para cezası verilse daha iyi olur
Çünkü bizim insanımız para ve hapis cezası ile adam olur ehliyete el koymanın çok caydırıcı olacağını düşünmüyorum dediğim gibi biz Avrupai değiliz zihniyet olarak ve onun dışında insanımızın psikolojisi çok bozuk ve herkes mutsuz Türkiye'de antidepresan kullanımı diye Google'a aratırsan ne kadar mutsuz bir millet olduğumuzu anlarsın Keza diğer Müslüman ülkelerde bizden farklı değil
Sebebi ekonomi ve geçim sıkıntısı Şimdi diyeceksin eskiden de ekonomi iyi değildi ama eskiden trafik kavgaları bu kadar yaygın değildi Evet o konuda haklısın eskiden de ekonomi iyi değildi yoksulduk fakirdik ama trafik kavgaları pek olmazdı
Çünkü eskiden enflasyon bu kadar can yakmıyordu Çok zengin değildik belki ama orta sınıf vardı yani insanlar mutluydu şimdiki gibi ruh hastası değildi insanlar
Bu uygulama işe yaramaz Çünkü adamın ehliyeti olmasa bile ehliyetsiz kullanır Çünkü bizler Avrupalılar gibi kuralcı bir millet değiliz Coğrafi olarak Avrupa ülkesiyiz fakat zihniyet olarak Avrupai değiliz o yüzden adam ehliyetsiz kullanmaya devam eder (tabii yakalanmadıysa) Bu ülkede ehliyetsiz araba kullanan çok insan var ve kimse kuralları umursamıyor bu ülkede adam ehliyetim elden gider diye kavgadan mı vazgeçecek? Aksine umurunda olmaz onun yerine hapis ve yüklü miktarda para cezası verilse daha iyi olur Çünkü bizim insanımız para ve hapis cezası ile adam olur ehliyete el koymanın çok caydırıcı olacağını düşünmüyorum dediğim gibi biz Avrupai değiliz zihniyet olarak ve onun dışında insanımızın psikolojisi çok bozuk ve herkes mutsuz Türkiye'de antidepresan kullanımı diye Google'a aratırsan ne kadar mutsuz bir millet olduğumuzu anlarsın Keza diğer Müslüman ülkelerde bizden farklı değil Sebebi ekonomi ve geçim sıkıntısı Şimdi diyeceksin eskiden de ekonomi iyi değildi ama eskiden trafik kavgaları bu kadar yaygın değildi Evet o konuda haklısın eskiden de ekonomi iyi değildi yoksulduk fakirdik ama trafik kavgaları pek olmazdı Çünkü eskiden enflasyon bu kadar can yakmıyordu Çok zengin değildik belki ama orta sınıf vardı yani insanlar mutluydu şimdiki gibi ruh hastası değildi insanlar
Cevap
77Cevap
Allahım yarabbim yav insanlar artık ayırmaktan öte topluca bir olup ayırsınlar bari toplumsal düzen yok ki hatta silahlı kuşatma bile var adam emniyeti kelepçeyi çekip karnından adamı yaralıyor veya tam kafadan headshot böyle çok var cinayetler
Çok sevdigimiz Avrupa ülkelerinde varmış zaten olması da iyi olmuş tabi uygulamak önemli bizler Avrupa ülkelerini seviyoruz bayılıyoruz onlar gibi yasamak istiyoruz ama sadece para da alim gucunde elimizde iphone gezek arabadan inmeyek istedigimizi yiyek icek giyek vs ama adam insan gibi yasamaya gelince yok asla olmaz neden işimize gelmez çünkü adam insanlikta bu türk milleti hayalet oluyor bu karara ne gerek var bu millet adam insan olsa olmaz mi
Karar güzel de önemli olan uygulanması. Tr’de kurallar var hatta birçoğu da avrupa ve dünya standartında ama uygulama iştahı yok, denetleme isteği de yok. Devlet bir tek kendisine karşı işlenen suçları cezalandırmada çok kararlı, onun dışında genelde bir boşvermişlik var
Hatalı sollama yapanlar, sol şeritten gidip sağa dönenler, sağa dönmeyeceği halde sağdan gidenler, park yeri olmadığı halde park edip trafiği felç ederlere ne yapıldı da kavga edenlere ne yapılsın? Polis gelecek de bulacak da ehliyeti alacak da
Aynen benim araca arkadan çarptılar yüzde yüz kusuru ben yedim üstelik trafik polisi çağırdım adam geri gitti başka kaza var diye
Adalet çok güzel isliyor
Saçmalık işte
Alıcan telefonu eline çekicen kamerayla elinde delil tutucan
Amaaan hiç inanmıyorum açıkcası. Polisin gözlerinin önünde kural ihlali yapanlara bile caydırıcı cezalar verilmiyor zor o iş.
Ayırmaya da inmeyelim 😂 ehliyetimizi alırlar sjsnd
O kadarda olmaz ya
Elinde kayıt varsa veya şahit etrafında bişey olmaz
Belki araca bakmak için inecek araçtan bir de bunu nasıl kanıtlayacak ki
Telefonla görüntü alıcan
Ben orta parmak yapıp, yola dewam ediyorum, sıkıntı yok 😂
😳
İyi bir sey kuraları uymuyor eşkıyalık la çözcek iptal olsun ehliyeti yeniden kursa yazılcak ruh sinir hastalıkları dan akıl sağlığı raporu olsun
Sürücü kursu eğitimi bir yıl olsun stajyer ehliyet 4 yıl olsun
Önce saygı terbiye
Kesinlikle mükemmel karar fakat önümüzdeki günlerde artık en azından ön cam için araç kameraları zorunlu hale gelmeli ve yerli ürün anlaşmalı teşvik edilebilir
Güzel olur
Geçen gün halk otobüsünde birinin otobüsü hem sıkıştırması zorbalamasi tehditler savurmasi bunlara şahit oldum. cocuk sabırlı Allah'tan 🙂
Kesinlikle doğru bir karar... artık alışkanlık olmuş en ufak şeyde araçtan inip karşı araca zarar veriyorlar
Hayret ettim böyle etkili kararlar alabiliyor muydu biim adalet sistemi
Demek ki onların yandaşları da şiddete maruz kalmış ki böyle bir karar vermeyi düşünmüşler
Çok doğru buldum. Artık bundan sonra kendini delikanlı sanan sahte kabadayılar arabadan inip öyle artislik yapamazlar kolay kolay
İyide adam indi mesela bana saldirmak için ben napacam. İlk inenin ehliyetine el konulur diye çıkmıştır bu kanun inşallah. Yoksa adam beni yumruklayacak ben aractami bekleyecem
Bu kanunun arkasına saklanan kanunlar beni korkutuyor. Köyü bir şey yapmadan, bir damla iyilik vermezler.
sonea ehliyetsiz kullanmaya devam. hapise atcaksin kardesim 1 ay bile yatsa o adam hapishanenin onunden gecmez.
Ya ayırmak için inerse
ya da indiğinde alacaklarından korkup kimse inmez ve kavga dahada büyürse
İyi olmuş önüne gelen elinde sopayla bıçakla iniyor araçtan belki cayarlar
Bir sürü daha önemli konu varken neden sarhoşken araba kulanların araba ve ehliyetleri ne el konmuyor bakalım bir daha kullanan olur mu birine arabada ana bacı sövenler çogalıcak gibi kimsede inmicekmi
Tam olması gerektiği gibi ve çoktan verilmesi gereken bi karar
Bir faydası olacağını zannetmiyorum Çünkü Adalet sistemimiz çözüm odaklı değil ceza odaklı
10 numara karar. O kadar boş sebeplerden yapıyorlar ki buunu.
Çok güzel olmuş 🤭 gerginlik istemiyor bünye artık 😅
El koyamazlar el koymuş gibi yaparlar arka kapıdan alır gider tekrar emin olun
çok iyi bence öfkene hakim olamıyorsan sürmeyeceksin
Bayıldım ama laflar içinde kalcak neyse o gelsin arabaya bi 5 dakika lafı sokayım gitsin 😂😂😂
Yasaya eklemek önemli değil uygulamak önemli. Uygulanırsa ne mutlu.
Dün birini ziplatacaktim korku dan kırmızı da basti gitti durmadı.
Öyle bir şey yaptığına asla değmez inan böylesi daha iyi
Bunlari sopalamadigin sürece trafikte her yaptıkları hareketi doğruymuş gibi algiliyorlar. Yoksa bende şiddete karşıyım.
Aynen de öyle yaptıkları hatayı doğru diye savunuyorlar. Her zaman şiddete karşı olmak çok iyidir inşallah şiddet kullanacak kadar zor durumda kalmayız
Kadının birine denk geldim arabayi 10 metre geriye alamadı yol veremedi. En son dedi beyefendi ben beceremiyorum benim arabayı siz geriye alıp kendinize yol acarmisiniz diye trafikte bu tip insanlar var. Yine duyup şahit olduğum bir olay Vali sürücü kursunu arıyor benim bahçıvan işi var gelemeyecek onu direksiyondan geçirin diye. Sonra uğraşan biz oluyoruz bize maganda diyorlar :)
Ehliyeti eline alan herkese kendisini şoför zannediyor. Gerçekten sonrasın da ise manganda biz oluyoruz 😀
Bence daha caydırıcı cezalar olabilir ama gene de buna şükür
bu sayede istanbulun trafik sorununu da çözmüş olurlar ki mutlaka çözülecek gibi :D
Ülke de kararlar çıkıyor ama uygulama sıfır. Uygulanmadıktan sonra karar çıksa ne olur
Mantıklı ama bundan daha önemli konulara da sessiz kalıyor olmaları takdire şayan..
İyimis de adam öldüren feza yemiyor bu ülkede bunda nokcak ki
Kışkırtma var o nasıl olacak ben bilmiyorum napardim
Yerinde ve doğru bir karar olduğunu düşünüyorum
Doğru bir karar o anlık öfke ile çok canlar yanıyor, hiç yoktan bi sakin durur millet
Topluma huzursuzluk veren bir hadise, çok yerinde bir karar olmuş..
O kadar yerinde bir karar ki. Milletin kavgası yüzünden trafik kitleniyor.
Karar iyi fakat aynı magandalar ehliyetsiz de trafiğe çıkacak
Geç kalınmış bir karar ayrıca yargılamadan 2 yıl hapis yatmalılar.
Kim tespit edecek, ne süreyle el konulacak? Akp masallarından bıktık artık
Tedavi zorunlulugu da gelsin. Ruh hastalari icine kapanik sessiz insanlara donsun.
Sevindim buna nedense belki azda olsa insanlar öfkesine sahip çıkabilir
Az bile olmuş. Gidip arabaya vuran tehdit eden sirk maymunlarını kafese de kapatsınlar.
Geçici olarak mı kalıcı olarak mı el konulacak acaba?
Kalıcıdır geçici olursa caydırıcı olur o zaman hak tanınmış olursun
Süper, mükemmel bişey yoksa el küteye gidiyor istemedende olsa.
Çok doğru bence trafikte tehlike artık sadece araç kullanmayı bilmeyenler veya tehlikeli kullananlar değil magandalarda ciddi bir ölüm yaralanma oranı oluştu son yıllarda umarım usulüne göre uygulanır ve caydırıcı olur
Kapıyı açması yeterli bence ehliyete süresiz el konulsun daha da araba kullanamasınlar 😂
Arabaya daş doldurur millet. Arabadan inmeden taşlar karsidakini
İdam gelmeden asayiş oraninin duzelecegine inanmiyorum.
Adamı olan gene işini hallettirir olan garibana olur
Valla çok yerinde bir karat olmus önüne gelen çünkü kendini maganda sanıyor.
hoş geldin. Geri dönmüşsün…
Hoşbulduk 🌺
Teşekkür ederim senide tekrar görmek çok güzel 😌
İyiyim çok şükür, sen nasılsın? Bazı şeyler değil ama yinede şükür hamd olsun 😌 bu arada bugün kandil kandilin mübarek olsun şimdiden..
🙂 teşekkür ederim..
Pek etkili olacağını sanmıyorum 3/5 olayda göstermelik uygulanır ondan sonra eskiye döner bir çok şeyde olduğu gibi.
Önceden verilmesi gereken bir karardı. Geç verilmiş bir karar ama olsun
Bunca zamandır yapılması gereken bir şeydi zaten
Vermem ehliyetimi
Alabiliyorsalar alsinlar tabi
Çok iyi buldum trafik magandasi çok ulkemizde
Bide motorculara
Cg motorlara çözüm bulsalar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?