• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

Bedelli askerlik ücreti 243.013 TL oldu. 6 ay için değer mi? (Sayfa 2)

aLonzoMF
aLonzoMF Takip Et
Xper 5 Yaş: 39
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
18
Yapay Zekaya Sor
Bedelli askerlik ücreti 243.013 TL oldu. 6 ay için değer mi?
Cevapla
Maaş Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

52

Cevap

102

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Ben gittim vatanım için herkes gitsin kardeşim adam olan tabiki

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Aylık 40.000. çok fazla. Asgari ücretin iki katı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Aylik 50 bin maas alan biri 6 ay isten ayrilsa 300 bin zaten zqrar

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    (İçerden yazıyorum) 6 aylık maaşınız 200 bini bile karşılıyorsa 1-2 ay fazla çalışıp yapın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Mart ayında gitmiştim bedelli olarak 122 bin küsürdü benim zamanımda

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Değmez askerlik diye bir şey olmamalı kimsenin kimseyi zorla alıkoymaya hakkı yok kimse kimsenin vatan sevgisini bu gibi ince konularda kurcalamasın başına bela alırlar geri kafalılığa gerek yok 15 temmuzda ne komutanlar yarbaylar gördük

    0
    4 Yorumla
    • viskiiçermiyiz
      viskiiçermiyiz
      1 yıl

      Biz boşunamı Şırnak ta 12 ay askerlik yaptık gece 12 saat sabaha kadar buz gibi havalarda nöbet tuttuk

      Yorumla
    • Commander1418
      Commander1418
      1 yıl

      Askerlik olmasa etraf harabe

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @viskiiçermiyiz Boşuna ya da değil orası seni bağlar o dediğin şeyi benim amcam 35 yıl yaptı emekli oldu ha yaptıysa da kendi seçimiyle yaptı savaş hali yokken bu kadar ortalık asker polis kaynıyorken yapmak istemeyen adamı zorla götürmenin anlamı yok herkes senin tecrübeni yaşamak zorunda değil

      Yorumla
    • viskiiçermiyiz
      viskiiçermiyiz
      1 yıl

      Herkes aynı tecrübeyi yaşamak zorunda askerlik insana her şey katıyor olgunluk vs ama senin gibiler bu duyguyu bilmediği için anlayamaz

      Yorumla
  • Memet38Memo
    Memet38Memo Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    5 ay

    Bedelli askerligi kaldırsınlar herkes yapsın askerligi

    0
    0 Yorumla
  • Baretta_alnn
    Baretta_alnn Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    1 yıl

    Değer benim 12 günüm kaldı kafayı yicem artık

    0
    0 Yorumla
  • layddia
    layddia Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    1 yıl

    degmez bence vatan gorevi sonucta yapılsa daha iyi olur

    0
    0 Yorumla
  • Bymasorridvan
    Bymasorridvan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    1 yıl

    Bedelli askerlik yapan biriyle evlenen ve sevgili olan kadının akli yok

    0
    0 Yorumla
  • Aғʀᴏᴅiᴛ
    Aғʀᴏᴅiᴛ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    1 yıl

    Bedelli gidenler acaba şöyle mi diyor?
    Bedelimi ödedim geldim hem maddi hem manevi 🤓

    0
    0 Yorumla
  • asdasdasd11188
    asdasdasd11188 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    1 yıl

    O parayla var yaaaa. paran varsa bedelli değer bence. ama yoksa yap gitsin

    0
    0 Yorumla
  • Motomüh
    Motomüh Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    1 yıl

    Yaşın 37, askere gitmişsindir diye tahmin ediyorum. Her 1dk sına değer.

    0
    0 Yorumla
  • Alcaponemayk___
    Alcaponemayk___ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    1 yıl

    500 bin olmalı vatan sevgisi parayla ölçülmez 🤣🤣🤣

    0
    0 Yorumla
  • milliyetçitalebe
    milliyetçitalebe Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    1 yıl

    Değmez ama bu parayı zaten verecek birisi zengindir maddi olarak ona koymaz o yüzden

    0
    0 Yorumla
  • derangedginge
    derangedginge Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Bedelli askerlik yapan benim eteğimide giyer

    3
    52 Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Cok biliyosan kendin savaş ammmq alla alla

      Yorumla
    • derangedginge
      derangedginge
      1 yıl

      Erkek olsam savaşırdım, sizin gibi prenseslik yapmazdım. Ayık ol😉

      Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      Dedi evde 23 saat boş boş oturan kız

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Ben sozlesmeli gidiyom zaten istersen sende gelebiliyon niye gelmiyon yemiyo tabi fisss 💨

      Yorumla
    • derangedginge
      derangedginge
      1 yıl

      @PHYTON1 en azından karı gibi sözleşmeli gitmiyorum kral

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Kendinedemi saygin yok karı değil kadın bunu benmi ogreticem sana

      Yorumla
    • derangedginge
      derangedginge
      1 yıl

      Öyle bi dert olmuş ki kadınları bile çağırıyorsun 😅 siz bide aşk aşk diye dolaşırsınız

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Bana zorunluysa sanada zorunlu olması lazım Allah özelmi yarattı sizi avlanan ben yiyen siz oh ne guzel dunya

      Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      Valla @derangedgine knk sen evde bol boş otur baban elini sıcak sudan soğuk suya sokturmasın ama erkeklere söz gelince beddeli yapmasınlar bilmem ne

      Yorumla
    • derangedginge
      derangedginge
      1 yıl

      Kadınların özel günleri oluyor ve erkeğe bakaraktan güçsüzler böyle bir varlığın erkeklerle mi savaşmasını istiyorsun? Yüzyıllardır erkekler savaşıyor zaten. Bir siz mi zekisiniz daha vatani görevi bir yük olarak görüyorsunuz bu kafayla da birini bulamazsınız söyleyeyim.

      Yorumla
    • derangedginge
      derangedginge
      1 yıl

      @PHYTON1 nerden biliyorsun evde oturduğumu?

      Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      şu an nerde oturuyosun

      Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      E yok biz eşitiz kadınlarla sizde gelin 6 ay yapın gotünüz yemez ama

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Alla alla bende mastürbasyon yapmasam 2 gun kafayi siyiririm ama devlet anliyormu hayir gelecen esek gibi diyor

      Yorumla
    • derangedginge
      derangedginge
      1 yıl

      Off sus artık gerçekten ne söylesekte anlamıyorsun zaten. tamam siz haklısınız

      Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      Yürü lan anca evde otur klavyeden ona buna salla

      Yorumla
    • AmedSpor_21
      AmedSpor_21
      1 yıl

      sonuna kadar haklısın deran 🌹👏🏼👏🏼

      Yorumla
    • derangedginge
      derangedginge
      1 yıl

      Sonunda zeki bir adam

      Yorumla
    • AmedSpor_21
      AmedSpor_21
      1 yıl

      Sen bakma onlara onlar seni anlamaz herkes farklı olaylar farklı şeyler yaşıyor
      O kadar aciz kalmış ki gel sende onu yap bunu yap diyor yazık ki ne yazık ben utandım onların yazılarını okurken

      Yorumla
    • derangedginge
      derangedginge
      1 yıl

      Kesinlikle haklısın

      Yorumla
    • AmedSpor_21
      AmedSpor_21
      1 yıl

      Engelle geç kafan rahat etsin onlar da biraz kafalarını rüzgara versinler Ceylan alsınlar beyinlerine oksijen gitmiyor şu an...😅

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Amed ailevi kufur ederim sana bak nasil erkeksin lan sen savunsana bizi topitop

      Yorumla
    • derangedginge
      derangedginge
      1 yıl

      Adamı tekrar haklı çıkardın müslüm 😃😃

      Yorumla
    • AmedSpor_21
      AmedSpor_21
      1 yıl

      Amed ailevi kufur ederim sana bak nasil erkeksin lan sen savunsana bizi topitop
      Ben seni niye savunayim herkesin gorevi belli sen askere gidecen o evde oturacak akşama kadar?
      Doğanın kanunu bu kardeşim az mantıklı ol ilerde eşini veya kızına da sene askere git diye yollican ki
      Örnek veriyorum ; sen bedelli yapmış Ken 🤔

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Amed gibi hanimcilar varken biz her davada kaybederiz zaten

      Yorumla
    • AmedSpor_21
      AmedSpor_21
      1 yıl

      Amed gibi erkekler varken sen bu konuşmalarinla evin hanimciligi bile olmasın kardeşim

      Unutma o hanimlar sayesinde dünyaya geldik sen düşün laf ederken karsindakilere?

      Yorumla
    • derangedginge
      derangedginge
      1 yıl

      Müslüm, adam dediğin gider askerliğini yapar gelir ama ben yapmak istemiyorum diyorsan karı olduğunu kabullencen

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Amed her zorlugu biz cekiyoz kardesim bu kizlarda bu zorluga ortak olmalilar

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Geldik dogrudur ama bizde olmasak kimden olacak o cocuk dogurmaylami bitiyo is

      Yorumla
    • AmedSpor_21
      AmedSpor_21
      1 yıl

      Kadınların zorluk çekmediğini bilmediğin için laf etme
      Bir kadının bir doğumu Varya denin böbrek taşı düşürmenden 5 bnnkat daha ağrılı ve stresli

      Bir kadinin regl i de senin bir yerin kapı sradina sıkıştığı hayal et ve 5 bn kat daha acı sancı cekiyir araştır birwz bunları ilerde evlenecen belki lazım olur bunbilgiler sana..,?

      Yorumla
    • AmedSpor_21
      AmedSpor_21
      1 yıl

      Geldik dogrudur ama bizde olmasak kimden olacak o cocuk dogurmaylami bitiyo is

      Dünya değişti tüp bebek sprem bankaları var artık çok geride sın?

      Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      Müslüm uğraşmaya değmez diğer ahmet in bazı dedikleri doğru fakat ahmet senin anlamadığın bu kız askerliği bedeli yapanlara karı diyor

      Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      Yani ben mesela desem ahmetin şurasında kıl çıkmıyor ahmet geydirle aynı bu

      Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      Kısacası durduğumuz yerde paramızla rezil etmeye çalışıyor ve aşağılıyor cinsiyeti kız diye savunmana gerek yok

      Yorumla
    • AmedSpor_21
      AmedSpor_21
      1 yıl

      Müslüm uğraşmaya değmez diğer ahmet in bazı dedikleri doğru fakat ahmet senin anlamadığın bu kız askerliği bedeli yapanlara karı diyor

      Der tabi bize eskiden askere gitmeyen adam değildir diyen çok oluyir dunhic size de arkadaşlarınız ailenizden biri demedi. mi hic...,?
      Ha onlar. demis ha bu kız deniz syni şey sadece cinsiyet farklı

      Yorumla
    • AmedSpor_21
      AmedSpor_21
      1 yıl

      Kısacası durduğumuz yerde paramızla rezil etmeye çalışıyor ve aşağılıyor cinsiyeti kız diye savunmana gerek yok

      Rezil etmeye değil gidin yapın gelin diyor dedeleiniz babalariniz 2 sene yaptı şu an altı ay benim kardeşim daha geçen ay gitti şu an 5 ay kaldı..
      Devir tasaruf devri
      Askeriye verdiği zamani
      Neden bir emekliye ya da asgarî ücretliye vermiyor?
      Sebebp askerlik parası patronlara gidiyor yani 5 büyük yandaş müteahhit lerinden biri sanmayın ki askeri kör ordunun kasasınina giryor?

      Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      Ahmet öncelikle senin işin varsa ve yapacağın iş de devlete katkı sağlıyorsa ve fazla paran varsa bedeli yaparsın tamam mı kral.

      Bir konuyu bilmeden benle tartışma askeriyedeki veriken temel eğitimler 6 aylık bir eğitim ve o silah eğitimi senin savaşta çok az işini görür görse bile sen askerden çıktıktan 2 ay sonra unutursun.

      Bir şeyi ölümüne savunacaksan analatik düşün benimle mantıklı tartış

      Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      Benim param var ve ben gidip bedeli yaparım tamam mı kim gidip 6 ay mı 10 yıl yapıyorss yapsım kimse sen bedeli yapıyorsun diye sana karı diyemez boş şeyleri savunmayın bana

      Yorumla
    • AmedSpor_21
      AmedSpor_21
      1 yıl

      Para kısmında sana hak veriyorum ama yazık diyorum yani o para 🤷🏼

      Bir konuyu biliyorum dediğin gibi öyle yere göre değişen eğitimler ve hiç değilse silahlar hakinda bilgin olur yüz yüze görüp orada eğitim almak bir başka internetten bakıp izlemek bir başka

      Ölümüne sevdiğim tek şey var ülkesini sevmeyen ülkesini peşkeş çeken bu zalim yonetim düşmeyene kadar bulup gördüğüm her kez ile gerekleri konuşup konuşmaya devam edecem

      Yorumla
    • AmedSpor_21
      AmedSpor_21
      1 yıl

      Neyse değmez en iyisi herkes bildiğini yapsın herkes Allah'a emanet olun insanca ayrilarim hakkınızı helal edin uzduysem veya kızdırdiysam 👋🏼

      Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      Hakımı helal etmem alaha da inanmam ülkemi severim. Boş konuşan birisin

      Yorumla
    • AmedSpor_21
      AmedSpor_21
      1 yıl

      Dini bir sevgin yoksa zaten hiç konuşmazdim ya neyse sen bilirsin

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Amed kanka emin ol kizlar zorluk cekiyosa biz onlarin cektiginin 10 katini cekiyoruzdur eğer oyle olmasaydi allah bizi kadindan guclu yaratmazdi

      Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      Biz kadınlardan daha güçlüyüz ahmet kadınlar bizim bel kemiğimizden yaratıldı hahshahsohohohoh

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Oyle harbiden pyhton gariban kizlar 🤣🤣🤣 bizim malzemeden calip kadinlari yaratmis allah 😀🤣🤣🤣

      Yorumla
    • AmedSpor_21
      AmedSpor_21
      1 yıl

      Neden güçlüsün ailene bak diye..,?
      Yarın ömür gun onlardan biri de namusunuz olucak belki eğleneceksiniz?
      Ve bunu böyle hatırlayın karın bir kız kardesiniz veya ablanizi istemeye. goenlere de öyle diyin olur mu geyit ve ergen kafalar sizi ne saygınız var nede insan olamicaksiniz ne yazık ki

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Saygimiz nasil olsun bu kadinlara eteğimi giysin askere gitmeyen diyo ben 12 ay yapacam ben bile demiyom gitmeyen adam değildir diye bu kizlar hadlerini fazla astilar amed istediklerini diyemezler bizd

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Ben karimi calistirmam desem kanka olurum ama askere gitmesinler desem kral olurum boylemidir amed kadin calisirken ekonomik ozgurluk ama vatani savunmaya gelince erkekler ölsün biz yaşayalım ayoll 💅

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      kanka olurum pardon

      Yorumla
    • AmedSpor_21
      AmedSpor_21
      1 yıl

      Başkada bişi demiyorum.. 👏🏼

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Deme zaten amed bunlar askere gidecek ben 10 k kisi ayarlayip cimeri tek bir konuda sikayet yagmuruna tutturucam (kadinlarda tsk kadrosuna dahil olmalı) diye

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Amed farkettinmi la kiz bizi birbirimize dusurup aramizdan cekildi ya la vallahi seytan yapamaz şu kadarini

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Kizlarda gitmeli diye bosuna demiyorum neyse gercekten cok sacma onu vermesine ragmen gidecek bi de ha sacmaaa

    1
    0 Yorumla
  • Kızistenebilem
    Kızistenebilem Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 93%
    1 yıl

    Bedelli askerlik yapani annesi sevsin

    2
    9 Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      Bedeli askerliğimi yaparım krallar gibi yaşarımmm

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Askerlik yapmayan kizda evde kalsin

      Yorumla
    • Kızistenebilem
      Kızistenebilem
      1 yıl

      @Müslümpaksu zamaninda kadinlari eve tikip erkek egemen bir dunya oluşturmasaydiniz kadinlarda askerlik yapiyor olurdu zaten ki dogumda bir kadinin vucudu yeteri kadar yipraniyor askerligi kaldirmak cok daha zor her seye aglamayi kesin

      Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      Bu kadınlaarında işi ne zor be evse oturmak doğurmak harbiden zor iş valla erkekğin ki kolay 7/24 çalışmak kolay tabi çoook kolay

      Yorumla
    • Kızistenebilem
      Kızistenebilem
      1 yıl

      @PYHTON1 aynen evde otururken kendi kendine temizlik yapiliyor yemek yapiliyor sizi bu yasina getiren annelerinize üzüldüm ne kiymet bilmez insanlarmissiniz

      Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      Sanki temizlik yapmak ne yemek yapmak ne sen daha hayatında 10 kg den fazla kaldırmamışsındır temizliği büyyük bir şey gibi görüyor

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Ağlamiyoz biz Şu an herseyde esitiz trafikte kasap gibi geziyorsunuz elinizde satirla gecen benim motora vurdu bi tane kadin şuurumu kaybettim 2 saat yerine gelmedi askere gelmiyosaniz erkek egemen diyorsaniz trafige cikmanizda yasaklanmali

      Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      Sizin gibi kızların babasında para olmasa acaba ne yapardınız hahsha

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Siz doğumu diyorsunuzda siz hic sunnet oldunuzmu sunnet ben 6 yasimda 12 sene yaslandim sunnet olduğumda doğum nedirki bunun yaninda sezeryanla bile cozulebilen bi sorun ama bizim bulluk oylemi ah ah keske dogmasaydim diyorum o aciyi hatirladikca

      Yorumla
  • Efespilseennn
    Efespilseennn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Prenses ped bittiyse ben alırım sana

    1
    0 Yorumla
  • mümkansızz
    mümkansızz Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 43%
    1 yıl

    Değer tabi kocam 6 ay gitmesin veririz parasını

    1
    0 Yorumla
  • Seda23344
    Seda23344 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 99%
    1 yıl

    Maddi yeterlilige sahipse yapablir

    1
    0 Yorumla
  • çılgınaura
    çılgınaura Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 48%
    1 yıl

    Yok be git yap şimdiki askerlik tatil giibi

    1
    0 Yorumla
  • Semih_ngs
    Semih_ngs Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 96%
    1 yıl

    120 iken ödedeim, çok şükür

    1
    0 Yorumla
  • alss124
    alss124 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Abi 6 ay ne ya ona da gidin bi zahmet

    1
    4 Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      Gitmiyorum lan

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Sana 6 ay bize 6 asır

      Yorumla
    • alss124
      alss124
      1 yıl

      Abart

      Yorumla
    • Müslümpaksu
      Müslümpaksu
      1 yıl

      Gitmeden nerden biliyon abartiyomusum

      Yorumla
  • Fetih2024
    Fetih2024 Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 94%
    1 yıl

    Hayat parası olana güzel

    0
    0 Yorumla
  • GıcıkAdam34
    GıcıkAdam34 Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 101%
    1 yıl

    Asgariye değmez ama maaş enaz 50k ise değer

    0
    0 Yorumla
  • eskilerdentuba
    eskilerdentuba Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Paşa paşa yapsınlar işte

    0
    0 Yorumla
  • çok_yaramazınız
    çok_yaramazınız Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 50%
    1 yıl
    Gündem konusunda 369 cevap paylaştı.

    Sağlam işin gücün varsa ve kazncin daha çoksa olur

    0
    0 Yorumla
  • Kemiksizzz17
    Kemiksizzz17 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Prensesler için az bile

    0
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    1 yıl
    Gündem konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    bazı şeylerin bedeli olmamalı

    0
    0 Yorumla
  • criollo
    criollo Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    1 yıl

    Ben 300 olur diyordum

    0
    0 Yorumla
  • Rossoneri2206
    Rossoneri2206 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 98%
    1 yıl

    Ben bedelli askerliğe karşıyım

    0
    0 Yorumla
  • cinvartonikyok
    cinvartonikyok Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    40 bin maaş alan için normal

    0
    0 Yorumla
  • sunlightly
    sunlightly Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Ayda 50 kazanıyorsa mantıklı

    0
    0 Yorumla
  • emrecn34
    emrecn34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 76%
    1 yıl

    Ekonomık duruma bağlı değip değmeyeceğini

    0
    0 Yorumla
  • yeterhayeterhayat
    yeterhayeterhayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 67%
    1 yıl

    Asgari ücret x2 olarak hesaplanmış heralde :)

    0
    0 Yorumla
  • alperdemir1995
    alperdemir1995 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    eğmez diyen varsa bekleriz :D

    0
    0 Yorumla
  • hangovers
    hangovers Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Prenseslerin beklediği haber geldi

    0
    0 Yorumla
  • YorgunBirCicek
    YorgunBirCicek Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 98%
    1 yıl
    Gündem konusunda 423 cevap paylaştı.

    6 ay için değmez bence

    0
    0 Yorumla
  • AsíLBéy0
    AsíLBéy0 Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Kasa boşalmış doldurmak yine halka düştü

    0
    0 Yorumla
  • KisacaHido
    KisacaHido Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 94%
    1 yıl

    Askere gitmeyenler düşünsün bu saatten sonra

    0
    0 Yorumla
  • serdoyevsky
    serdoyevsky Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Aylık 40 ve üzeri kazanıyor isen değer

    0
    0 Yorumla
  • hayatındışında
    hayatındışında Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl
    Gündem konusunda 325 cevap paylaştı.

    ben komando olarak yapmistim 6 ay verilmez

    0
    0 Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Gündem konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    8.000 euro falan ediyor herhalde

    0
    0 Yorumla
  • samsunlu321
    samsunlu321 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 97%
    1 yıl

    Erkek askerlik yapmalı bence

    0
    0 Yorumla
  • duygularvehayaller
    duygularvehayaller Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Değmez çar çur edilecek paranız varsa verin

    0
    0 Yorumla
  • GGƏĆƏ
    GGƏĆƏ Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 99%
    1 yıl

    Bunzaten çok haksız kazanç.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Konudan bağımsız olarak, bu üniformayı özlemişim.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Ben olsam 6 ay askerlik yaparım vermem o parayı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Kiz olmanin tek guzel tarafi olabilir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Ben 3 sene önce 43 bine yaptım 🤣🤣

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Bedelli yapanlara pembe tezkere versinler net

    0
    5 Yorumla
    • Maverick__069
      Maverick__069
      1 yıl

      Ben Rambo gibi yaptım bitirdim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Maverick__069 bedelli mi

      Yorumla
    • Maverick__069
      Maverick__069
      1 yıl

      Hayır normal

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Maverick__069 helal olsun olması gerekn 6 ay yani insan vatanı uğruna neden yapmasin

      Yorumla
    • Maverick__069
      Maverick__069
      1 yıl

      Sağol benim viçdanım rahat huzurlu ve mutluyum

      Yorumla
  • SinirliGergedann
    SinirliGergedann Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    1 yıl

    Gider şimdi anasının prensesleri

    2
    2 Yorumla
    • Psigareşh
      Psigareşh
      1 yıl

      Ne güldüm buna : )

      Yorumla
    • Rich_Sanchezs
      Rich_Sanchezs
      1 yıl

      Ne saçma bir yorum. Adam zenginse veya iyi bir işi varsa niye 6 ay boşuna zaman kaybetsin

      Yorumla
  • isenaoz
    isenaoz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    1 yıl

    İyiki erkek değilim 😂

    1
    0 Yorumla
  • _ladyaderun
    _ladyaderun Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Değmez

    1
    0 Yorumla
  • Erdem2541
    Erdem2541 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    1 yıl

    Değmez en azından benim için

    0
    0 Yorumla
  • Laita123
    Laita123 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 72%
    1 yıl

    Ne gerek var

    0
    0 Yorumla
  • peyzajmimarıKumsal
    peyzajmimarıKumsal Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    1 yıl

    Kimseninki karşılamıyordur bu rakamı

    0
    0 Yorumla
  • Japonya_dan_gelen
    Japonya_dan_gelen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 98%
    1 yıl

    Çok kazanırsa değer.

    0
    0 Yorumla
  • Beyefendi92
    Beyefendi92 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    çok mantıksız

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (34)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Bedelli askerlik ücreti 243.013 TL oldu. 6 ay için değer mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bedelli askerlik ücreti 122 bin 350 TL’ye yükseldi. Bu paraya bedelli yapmak mı yoksa 6 ay... 102 cevap verildi
Bedelli askerlik ücreti açıklandı, 217.871 TL oldu! Bu paraya değer mi? 66 cevap verildi
Askerlik masrafı 6 ayda ne kadar tutar? 5 cevap verildi
Bedelli askerlik ücreti 217 bin 870 TL oldu! Bu paraya askerlik yapılır mı? 151 cevap verildi
Bedelli askerlik ücreti kesin olarak 280.850,54 TL oldu. Bu devirde bedelli askerlik yapmak... 130 cevap verildi
28 gün bedelli askerlik 104 bin TL'yse, premium paket olarak da 0 gün 150 bin TL olsun diyorum.... 33 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨