AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Ben gittim vatanım için herkes gitsin kardeşim adam olan tabiki
Aylık 40.000. çok fazla. Asgari ücretin iki katı
Aylik 50 bin maas alan biri 6 ay isten ayrilsa 300 bin zaten zqrar
(İçerden yazıyorum) 6 aylık maaşınız 200 bini bile karşılıyorsa 1-2 ay fazla çalışıp yapın
Mart ayında gitmiştim bedelli olarak 122 bin küsürdü benim zamanımda
Değmez askerlik diye bir şey olmamalı kimsenin kimseyi zorla alıkoymaya hakkı yok kimse kimsenin vatan sevgisini bu gibi ince konularda kurcalamasın başına bela alırlar geri kafalılığa gerek yok 15 temmuzda ne komutanlar yarbaylar gördük
Biz boşunamı Şırnak ta 12 ay askerlik yaptık gece 12 saat sabaha kadar buz gibi havalarda nöbet tuttuk
Askerlik olmasa etraf harabe
@viskiiçermiyiz Boşuna ya da değil orası seni bağlar o dediğin şeyi benim amcam 35 yıl yaptı emekli oldu ha yaptıysa da kendi seçimiyle yaptı savaş hali yokken bu kadar ortalık asker polis kaynıyorken yapmak istemeyen adamı zorla götürmenin anlamı yok herkes senin tecrübeni yaşamak zorunda değil
Herkes aynı tecrübeyi yaşamak zorunda askerlik insana her şey katıyor olgunluk vs ama senin gibiler bu duyguyu bilmediği için anlayamaz
Bedelli askerligi kaldırsınlar herkes yapsın askerligi
Değer benim 12 günüm kaldı kafayı yicem artık
degmez bence vatan gorevi sonucta yapılsa daha iyi olur
Bedelli askerlik yapan biriyle evlenen ve sevgili olan kadının akli yok
Bedelli gidenler acaba şöyle mi diyor?
Bedelimi ödedim geldim hem maddi hem manevi 🤓
O parayla var yaaaa. paran varsa bedelli değer bence. ama yoksa yap gitsin
Yaşın 37, askere gitmişsindir diye tahmin ediyorum. Her 1dk sına değer.
500 bin olmalı vatan sevgisi parayla ölçülmez 🤣🤣🤣
Değmez ama bu parayı zaten verecek birisi zengindir maddi olarak ona koymaz o yüzden
Bedelli askerlik yapan benim eteğimide giyer
Cok biliyosan kendin savaş ammmq alla alla
Erkek olsam savaşırdım, sizin gibi prenseslik yapmazdım. Ayık ol😉
Dedi evde 23 saat boş boş oturan kız
Ben sozlesmeli gidiyom zaten istersen sende gelebiliyon niye gelmiyon yemiyo tabi fisss 💨
@PHYTON1 en azından karı gibi sözleşmeli gitmiyorum kral
Kendinedemi saygin yok karı değil kadın bunu benmi ogreticem sana
Öyle bi dert olmuş ki kadınları bile çağırıyorsun 😅 siz bide aşk aşk diye dolaşırsınız
Bana zorunluysa sanada zorunlu olması lazım Allah özelmi yarattı sizi avlanan ben yiyen siz oh ne guzel dunya
Valla @derangedgine knk sen evde bol boş otur baban elini sıcak sudan soğuk suya sokturmasın ama erkeklere söz gelince beddeli yapmasınlar bilmem ne
Kadınların özel günleri oluyor ve erkeğe bakaraktan güçsüzler böyle bir varlığın erkeklerle mi savaşmasını istiyorsun? Yüzyıllardır erkekler savaşıyor zaten. Bir siz mi zekisiniz daha vatani görevi bir yük olarak görüyorsunuz bu kafayla da birini bulamazsınız söyleyeyim.
@PHYTON1 nerden biliyorsun evde oturduğumu?
şu an nerde oturuyosun
E yok biz eşitiz kadınlarla sizde gelin 6 ay yapın gotünüz yemez ama
Alla alla bende mastürbasyon yapmasam 2 gun kafayi siyiririm ama devlet anliyormu hayir gelecen esek gibi diyor
Off sus artık gerçekten ne söylesekte anlamıyorsun zaten. tamam siz haklısınız
Yürü lan anca evde otur klavyeden ona buna salla
sonuna kadar haklısın deran 🌹👏🏼👏🏼
Sonunda zeki bir adam
Sen bakma onlara onlar seni anlamaz herkes farklı olaylar farklı şeyler yaşıyor
O kadar aciz kalmış ki gel sende onu yap bunu yap diyor yazık ki ne yazık ben utandım onların yazılarını okurken
Kesinlikle haklısın
Engelle geç kafan rahat etsin onlar da biraz kafalarını rüzgara versinler Ceylan alsınlar beyinlerine oksijen gitmiyor şu an...😅
Amed ailevi kufur ederim sana bak nasil erkeksin lan sen savunsana bizi topitop
Adamı tekrar haklı çıkardın müslüm 😃😃
Amed ailevi kufur ederim sana bak nasil erkeksin lan sen savunsana bizi topitop
Ben seni niye savunayim herkesin gorevi belli sen askere gidecen o evde oturacak akşama kadar?
Doğanın kanunu bu kardeşim az mantıklı ol ilerde eşini veya kızına da sene askere git diye yollican ki
Örnek veriyorum ; sen bedelli yapmış Ken 🤔
Amed gibi hanimcilar varken biz her davada kaybederiz zaten
Amed gibi erkekler varken sen bu konuşmalarinla evin hanimciligi bile olmasın kardeşim
Unutma o hanimlar sayesinde dünyaya geldik sen düşün laf ederken karsindakilere?
Müslüm, adam dediğin gider askerliğini yapar gelir ama ben yapmak istemiyorum diyorsan karı olduğunu kabullencen
Amed her zorlugu biz cekiyoz kardesim bu kizlarda bu zorluga ortak olmalilar
Geldik dogrudur ama bizde olmasak kimden olacak o cocuk dogurmaylami bitiyo is
Kadınların zorluk çekmediğini bilmediğin için laf etme
Bir kadının bir doğumu Varya denin böbrek taşı düşürmenden 5 bnnkat daha ağrılı ve stresli
Bir kadinin regl i de senin bir yerin kapı sradina sıkıştığı hayal et ve 5 bn kat daha acı sancı cekiyir araştır birwz bunları ilerde evlenecen belki lazım olur bunbilgiler sana..,?
Geldik dogrudur ama bizde olmasak kimden olacak o cocuk dogurmaylami bitiyo is
Dünya değişti tüp bebek sprem bankaları var artık çok geride sın?
Müslüm uğraşmaya değmez diğer ahmet in bazı dedikleri doğru fakat ahmet senin anlamadığın bu kız askerliği bedeli yapanlara karı diyor
Yani ben mesela desem ahmetin şurasında kıl çıkmıyor ahmet geydirle aynı bu
Kısacası durduğumuz yerde paramızla rezil etmeye çalışıyor ve aşağılıyor cinsiyeti kız diye savunmana gerek yok
Müslüm uğraşmaya değmez diğer ahmet in bazı dedikleri doğru fakat ahmet senin anlamadığın bu kız askerliği bedeli yapanlara karı diyor
Der tabi bize eskiden askere gitmeyen adam değildir diyen çok oluyir dunhic size de arkadaşlarınız ailenizden biri demedi. mi hic...,?
Ha onlar. demis ha bu kız deniz syni şey sadece cinsiyet farklı
Kısacası durduğumuz yerde paramızla rezil etmeye çalışıyor ve aşağılıyor cinsiyeti kız diye savunmana gerek yok
Rezil etmeye değil gidin yapın gelin diyor dedeleiniz babalariniz 2 sene yaptı şu an altı ay benim kardeşim daha geçen ay gitti şu an 5 ay kaldı..
Devir tasaruf devri
Askeriye verdiği zamani
Neden bir emekliye ya da asgarî ücretliye vermiyor?
Sebebp askerlik parası patronlara gidiyor yani 5 büyük yandaş müteahhit lerinden biri sanmayın ki askeri kör ordunun kasasınina giryor?
Ahmet öncelikle senin işin varsa ve yapacağın iş de devlete katkı sağlıyorsa ve fazla paran varsa bedeli yaparsın tamam mı kral.
Bir konuyu bilmeden benle tartışma askeriyedeki veriken temel eğitimler 6 aylık bir eğitim ve o silah eğitimi senin savaşta çok az işini görür görse bile sen askerden çıktıktan 2 ay sonra unutursun.
Bir şeyi ölümüne savunacaksan analatik düşün benimle mantıklı tartış
Benim param var ve ben gidip bedeli yaparım tamam mı kim gidip 6 ay mı 10 yıl yapıyorss yapsım kimse sen bedeli yapıyorsun diye sana karı diyemez boş şeyleri savunmayın bana
Para kısmında sana hak veriyorum ama yazık diyorum yani o para 🤷🏼
Bir konuyu biliyorum dediğin gibi öyle yere göre değişen eğitimler ve hiç değilse silahlar hakinda bilgin olur yüz yüze görüp orada eğitim almak bir başka internetten bakıp izlemek bir başka
Ölümüne sevdiğim tek şey var ülkesini sevmeyen ülkesini peşkeş çeken bu zalim yonetim düşmeyene kadar bulup gördüğüm her kez ile gerekleri konuşup konuşmaya devam edecem
Neyse değmez en iyisi herkes bildiğini yapsın herkes Allah'a emanet olun insanca ayrilarim hakkınızı helal edin uzduysem veya kızdırdiysam 👋🏼
Hakımı helal etmem alaha da inanmam ülkemi severim. Boş konuşan birisin
Dini bir sevgin yoksa zaten hiç konuşmazdim ya neyse sen bilirsin
Amed kanka emin ol kizlar zorluk cekiyosa biz onlarin cektiginin 10 katini cekiyoruzdur eğer oyle olmasaydi allah bizi kadindan guclu yaratmazdi
Biz kadınlardan daha güçlüyüz ahmet kadınlar bizim bel kemiğimizden yaratıldı hahshahsohohohoh
Oyle harbiden pyhton gariban kizlar 🤣🤣🤣 bizim malzemeden calip kadinlari yaratmis allah 😀🤣🤣🤣
Neden güçlüsün ailene bak diye..,?
Yarın ömür gun onlardan biri de namusunuz olucak belki eğleneceksiniz?
Ve bunu böyle hatırlayın karın bir kız kardesiniz veya ablanizi istemeye. goenlere de öyle diyin olur mu geyit ve ergen kafalar sizi ne saygınız var nede insan olamicaksiniz ne yazık ki
Saygimiz nasil olsun bu kadinlara eteğimi giysin askere gitmeyen diyo ben 12 ay yapacam ben bile demiyom gitmeyen adam değildir diye bu kizlar hadlerini fazla astilar amed istediklerini diyemezler bizd
Ben karimi calistirmam desem kanka olurum ama askere gitmesinler desem kral olurum boylemidir amed kadin calisirken ekonomik ozgurluk ama vatani savunmaya gelince erkekler ölsün biz yaşayalım ayoll 💅
kanka olurum pardon
Başkada bişi demiyorum.. 👏🏼
Deme zaten amed bunlar askere gidecek ben 10 k kisi ayarlayip cimeri tek bir konuda sikayet yagmuruna tutturucam (kadinlarda tsk kadrosuna dahil olmalı) diye
Amed farkettinmi la kiz bizi birbirimize dusurup aramizdan cekildi ya la vallahi seytan yapamaz şu kadarini
Kizlarda gitmeli diye bosuna demiyorum neyse gercekten cok sacma onu vermesine ragmen gidecek bi de ha sacmaaa
Bedelli askerlik yapani annesi sevsin
Bedeli askerliğimi yaparım krallar gibi yaşarımmm
Askerlik yapmayan kizda evde kalsin
@Müslümpaksu zamaninda kadinlari eve tikip erkek egemen bir dunya oluşturmasaydiniz kadinlarda askerlik yapiyor olurdu zaten ki dogumda bir kadinin vucudu yeteri kadar yipraniyor askerligi kaldirmak cok daha zor her seye aglamayi kesin
Bu kadınlaarında işi ne zor be evse oturmak doğurmak harbiden zor iş valla erkekğin ki kolay 7/24 çalışmak kolay tabi çoook kolay
@PYHTON1 aynen evde otururken kendi kendine temizlik yapiliyor yemek yapiliyor sizi bu yasina getiren annelerinize üzüldüm ne kiymet bilmez insanlarmissiniz
Sanki temizlik yapmak ne yemek yapmak ne sen daha hayatında 10 kg den fazla kaldırmamışsındır temizliği büyyük bir şey gibi görüyor
Ağlamiyoz biz Şu an herseyde esitiz trafikte kasap gibi geziyorsunuz elinizde satirla gecen benim motora vurdu bi tane kadin şuurumu kaybettim 2 saat yerine gelmedi askere gelmiyosaniz erkek egemen diyorsaniz trafige cikmanizda yasaklanmali
Sizin gibi kızların babasında para olmasa acaba ne yapardınız hahsha
Siz doğumu diyorsunuzda siz hic sunnet oldunuzmu sunnet ben 6 yasimda 12 sene yaslandim sunnet olduğumda doğum nedirki bunun yaninda sezeryanla bile cozulebilen bi sorun ama bizim bulluk oylemi ah ah keske dogmasaydim diyorum o aciyi hatirladikca
Prenses ped bittiyse ben alırım sana
Değer tabi kocam 6 ay gitmesin veririz parasını
Maddi yeterlilige sahipse yapablir
Yok be git yap şimdiki askerlik tatil giibi
120 iken ödedeim, çok şükür
Abi 6 ay ne ya ona da gidin bi zahmet
Gitmiyorum lan
Sana 6 ay bize 6 asır
Abart
Gitmeden nerden biliyon abartiyomusum
Hayat parası olana güzel
Asgariye değmez ama maaş enaz 50k ise değer
Paşa paşa yapsınlar işte
Sağlam işin gücün varsa ve kazncin daha çoksa olur
Prensesler için az bile
bazı şeylerin bedeli olmamalı
Ben 300 olur diyordum
Ben bedelli askerliğe karşıyım
40 bin maaş alan için normal
Ayda 50 kazanıyorsa mantıklı
Ekonomık duruma bağlı değip değmeyeceğini
Asgari ücret x2 olarak hesaplanmış heralde :)
eğmez diyen varsa bekleriz :D
Prenseslerin beklediği haber geldi
6 ay için değmez bence
Kasa boşalmış doldurmak yine halka düştü
Askere gitmeyenler düşünsün bu saatten sonra
Aylık 40 ve üzeri kazanıyor isen değer
ben komando olarak yapmistim 6 ay verilmez
8.000 euro falan ediyor herhalde
Erkek askerlik yapmalı bence
Değmez çar çur edilecek paranız varsa verin
Bunzaten çok haksız kazanç.
Konudan bağımsız olarak, bu üniformayı özlemişim.
Ben olsam 6 ay askerlik yaparım vermem o parayı
Kiz olmanin tek guzel tarafi olabilir
Ben 3 sene önce 43 bine yaptım 🤣🤣
Bedelli yapanlara pembe tezkere versinler net
Ben Rambo gibi yaptım bitirdim
@Maverick__069 bedelli mi
Hayır normal
@Maverick__069 helal olsun olması gerekn 6 ay yani insan vatanı uğruna neden yapmasin
Sağol benim viçdanım rahat huzurlu ve mutluyum
Gider şimdi anasının prensesleri
Ne güldüm buna : )
Ne saçma bir yorum. Adam zenginse veya iyi bir işi varsa niye 6 ay boşuna zaman kaybetsin
İyiki erkek değilim 😂
Değmez
Değmez en azından benim için
Ne gerek var
Kimseninki karşılamıyordur bu rakamı
Çok kazanırsa değer.
çok mantıksız