Suriye’de ve filistinde yaşananlardan dolayı vicdan azabı hissetmiyor musunuz?

Her an aklımda Suriye’de yaşananlar orada tcvze uğrayan 20 yaşındaki genç kızlar hayatlarına nasıl devam edecekler düşünsenize o kadar değerli b@kirliklerini boş önüne gelene tcvz eden askerlerle kaybettiler. Bi de filistinde 3 yaşındaki torunu öldürülen o benim ruhumun ruhu diyip ölüsüne bile gülerek sarılan ve gözlerini açıp öpen 1 yıldır da kendi acısına rağmen filistine yardım eden dede de şehit edilmiş daha yaşlı da değilmiş 56 yaşındaymış torunu da o kadar güzelmiş ki ağla ağla öldüm ya gerçekten bu olaylara kadar takmıyordum Allah affetsin Arapları pek sevmezdim çünkü ama hepimiz Allahın kuluyuz Allah bizi de filistinde dünyaya getirtebilirdi

Güncellemeler
1 yıl
Ne alaka anlamadım sorumun altını CHP’liler basmış. Mesela buna üzülmek için sadece insan olmak gerek, bu chplilerde zeka geriliği mi var? Akpli de değilim ama gerçekten CHP’liler kadar cahil ve her şeyi akpye bağlayan tipler görmedim yeter ya insanlar neler yaşamış siz hala siyasete bağlama derdindesiniz komik olan tarafı ise dünyada onlara yardım eden belki de tek tük liderlerden biri bizim cumhurbaşkanımız. Özgür özel gelse Müslümanlara yardım eder miydi sanıyorsunuz
Güncellemeler
1 yıl
Vicdan azabı dediğim şey biraz yaşananları öğrenen herkesin hissettiği bir şeydir onlar orada işkence görürken bizim sıcak yatağımızda olmamız. Allah savaş yaşatmasın Türkiye’ye amin
Suriye’de ve filistinde yaşananlardan dolayı vicdan azabı hissetmiyor musunuz?
Cevapla