Bugün bir dönüm noktasıydı galiba...
Bir Kürt arkadaşım Selattin Demirtaş mahkemeye çıkma hakkı vardır dedi?
Bugün bir dönüm noktasıydı galiba...
Yani şunu demeye çalıştı. Tamam suçuna bir şey demiyorum suçlu olabilir ama neden yargılamadan hapse atıyorlar. Çoğu Kürt bu yüzden bu olaya karşı dedi. İşte onunda çocukları bekliyo falan dedi. Bende o kadar çocuğu öldüren, dağa kaçıran adamı destekleyen birinin çocuklarına Ben acımıyorum dedim. Sonrasında da bu konu hakkında çok bilgim olduğu için konuşmak istemiyorum deyip konuyu kapattım. Sizce terörist destekçisi olabilir mi? Ayrıca sürekli kurt erkekleri şöyle iyi böyle iyi diyip duruyo. ama aynı zamanda milliyetçi şarkılar da dinliyor bir şehit haberi gelince baya üzülüyor falan. Bunlar kafamı karıştırıyor.
türküm ama arkadaşın doğruyu söylüyor insanına bir şey diyemem ama diğer dedikleri doğru bahsettiğiniz kişi hakkında kesin bi yargı veya suç verilmiyor ve direkt hapse atılıyor doğru yargı ile yatmalı ben yatmamalı demiyorum ama yargılanmalı bu ülkede bir sürü terörist ülkeden kaçırtıldı hapse atıldı diyerek yani baştakilere de güvenemiyorum acıkcası
Kürdüm ve onun hapiste olması bence makul. Devlet teröre karşı fazla sert yüzünü göstermiyor zaten. Ben bir şeyin abartıldığını veya haksızlık yapıldığını düşünmüyorum
Cevap
3Cevap
Yargısız infaz hakkında yorum yapmış sadece diye yorumladım. Terör destekçisi diyemeyiz
Yargıladılar zaten daha ne kadar yargılayacaklar onlara göre malum şahısda serbest kalmalı
Dışarıdan objektif bakmış sadece ırkı Kürt diyr gözünde suçlu olmuş...
Boş konuşmuş
Zaten yargilanip hapse atildi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?