Bir Kürt arkadaşım Selattin Demirtaş mahkemeye çıkma hakkı vardır dedi?

Yani şunu demeye çalıştı. Tamam suçuna bir şey demiyorum suçlu olabilir ama neden yargılamadan hapse atıyorlar. Çoğu Kürt bu yüzden bu olaya karşı dedi. İşte onunda çocukları bekliyo falan dedi. Bende o kadar çocuğu öldüren, dağa kaçıran adamı destekleyen birinin çocuklarına Ben acımıyorum dedim. Sonrasında da bu konu hakkında çok bilgim olduğu için konuşmak istemiyorum deyip konuyu kapattım. Sizce terörist destekçisi olabilir mi? Ayrıca sürekli kurt erkekleri şöyle iyi böyle iyi diyip duruyo. ama aynı zamanda milliyetçi şarkılar da dinliyor bir şehit haberi gelince baya üzülüyor falan. Bunlar kafamı karıştırıyor.

Güncellemeler
1 yıl
Bu günden sonra nasıl bir gözle bakıcam bilmiyorum🥲
Bugün bir dönüm noktasıydı galiba...
Bir Kürt arkadaşım Selattin Demirtaş mahkemeye çıkma hakkı vardır dedi?
Cevapla