Kürt olan birine Kürt çocuğu demek hakaret mi sayılır? Başına küfrederek Kürt çocuğu dedim o da hakaret dedi mahkemede görüşürüz hem maddi hem manevi tazminat davası açacağım 1 haftaya mahkeme kağıdı evine gelir deyip engelledi.
2 ay
Kürt olan birine Kürt çocuğu demek hakaret mi sayılır? Başına küfrederek Kürt çocuğu dedim o da hakaret dedi mahkemede görüşürüz hem maddi hem manevi tazminat davası açacağım 1 haftaya mahkeme kağıdı evine gelir deyip engelledi.
İnternette kim olursa olsun küfür kullanmayın ne olacağı belli olmaz ben de bazen kendimi zor tutuyorum ama mecbur. Mahkemeye verebilir fakat burada da seni tehdit etmiş sen de onu tehditten mahkemeye verirsin.
Ya bana... git a*k dedi bende sinirlendim a*k Kürt çocuğu dedim oda yok öyle hakaret edip kaçmak yok öyle hem maddi hem manevi tazminat davası açacam ailen nasıl biri olduğunu görecek mahkeme kağıdı 1 haftaya evine gelir deyip engellemiş
E kendi de küfür etmiş üstüne bir de tehdit etmiş sen daha kazançlı çıkarsın bu durumda
Ben a*k Kürt çocuğu dedim ya onu hakaretten saydı mahkemeye gitti ben korktum zaten hemen özür dilerim birdaha yazmiycam sinirle söylediğimi söyledim pişmanlıgimi dile getirdim yalvardım yapma diye oda öyle yazıp engellemiş
Tamam şikayetçi olursa her türlü sen avantajlısın avukatın varsa şimdiden sen şikayetçi ol bence
Sence şikayetçi olmuş mudur ne düşünüyon
Bilemem
Yani şikayet edecek mantıklı bir sebep var mi onu diyorum işleme alınacak bir sebep var mı sence ortada
E var tabii keser biçer senin küfür ettiğin kısmı alır şikayetçi olur. Ha konuşmalar elindeyse ya önden sen şikayetçi olursun ki bu durumda daha avantajlı olursun ya da onun şikayeti üzerine senin delillerle birlikte savunmanla müşteki şüpheli konumuna düşer.
Ben ss alfim o kısımlar elimde var zaten ama gözümü korkutmus da olabilir bence demi
Gözünü korkutsa ne korkutmasa ne her türlü sen avantajlısın isterse gitsin şikayetçi olsun sen elindekileri sunduğun gibi savcı tutar sen hayırdır yapraam der.
Oda küfretti sonuçta ben karşılık olarak kufrettim ve Kürt çocuğu dedim bunuda hakaret olarak demedim ve sonrada pişmanlıgimi dile getirdim özür diledim ama o ailen nasıl biri olduğunu görecek 1 haftaya mahkeme kağıdı evine gelir deyip engellemiş
Yani savcı demiycek mi sen de küfretmişsin hem kız özür dilemiş diye
Kullanılan küfür hakaret sayılır ama “Kürt çocuğu” kısmı tek başına hukuken her zaman hakaret kabul edilmeyebilir 😕 Ancak ırkçı niyetle ve aşağılayıcı tonda söylendiğinde iş değişiyor.
En doğrusu bir avukata danışman. Dava açarsa mesaj kanıt olarak kullanılır. Bundan sonra da böyle tartışmalara hiç girmemeye çalış 💔🕊️
Cevap
5Cevap
Fxuzfufzhfjxxf bunu hakaret olarak algilamalari güzel xd
Başta o bana küfür etti bende sinirlendim karşılık olarak başına a*k Kürt çocuğu dedim oda yok öyle hakaret edip kaçmak mahkemede görüşürüz hem maddi hem manevi tazminat davası açacam 1 haftaya mahkeme kağıdı evine gelir deyip engellemiş
bir şey çıkar mı bundan valla çok korkuyorum
O da kufur etti mu basta
Konuşma kötüye gitti o başta bana... git a*k demiş bende sinirlendim artık a*k Kürt çocuğu dedim onu hakaret saydı mahkemeye gitti işte bende korktum hatta hemen özür diledim pişman olduğumu söyledim sinirle söylediğimi söyledim yalvardım yapma diye birdaha yazmiycam dedim ailen nasıl biri olduğunu görecek dedi hem maddi hem manevi tazminat davası açacam 1 haftaya mahkeme kağıdı evine gelir deyip engelledi gitti
İlk o kiskisrtmis bi cacık olmaz yapacağı şikayette
Sem avantajlisin
Belkide gözümü korkuttu bilmiyorum ama ilk küfreden o şikayet edince demiycekler mı sende küfretmişsin diye hrmde kız sonradan özür dilemiş demiycekler mı inşallah bir şey olmaz ve hiç etmemiştir bile umarım
sadece başındaki küfür yeterli en az 50 bini hazırla avukat tutarsa.
O bana... git a*k dedi bende sinirlendim a*k Kürt çocuğu dedim
seninki daha ağır sen daha fazla ödicen ona dava açsanda.
Ben onu hakaret anlamında söylemedim Kürt olduğu için öyle dedim hem mahkeme deyince çok korktum hemen özür diledim pişman olduğumu söyledim sinirle söylediğimi söyledim yalvardım yapma diye oda hem maddi hem manevi tazminat davası açacam 1 haftaya mahkeme kağıdı evine gelir ailen nasıl biri olduğunu görecek demiş ve engelledi
mahkeme öyle çocuk oyuncsgı değil sen kendine avukat tut başına gelirse
Basta küfreden kendi ben ona karşılık öyle küfrederek dedim sonrada mahkeme deyince zaten özür diledim pişman olduğumu söyledim oda mahkemede görüşürüz hem maddi hem manevi tazminat davası açacam demis umarım bir şey olmaz
Zaten kürt demesen bile hakaret etmişsin. Dava açabilir.
Nasıl hakaret etmişim anlamadım
Demişsin ya başına küfrederek yazdım diye.
Ama o bana... git a*k demiş bende sinirlendim a*k Kürt çocuğu dedim sonra mahkeme deyince özür diledim pişman olduğumu söyledim sinirle söylediğimi söyledim yalvardım yapma diye engelledi sonra da
O da sana hakaret etmiş.
Ee yani o zaman kendini de yakar
Bülöf yapmış, seni korkutmuş. Takma kafana.
Bide ben özür diledim demiycekler mı mesajlari görünce bak özür dilemiş diye tek bundan dava açılır mı onu bile bilmiyorum
Bir şey olmaz.
Olmaz demi baya korktum yani
Olmaz olmaz. Kendi hesabın mı, fake hesap mıydı?
Wpydi
Wp ne
WhatsApp işte
Telefon numarası ne alaka ya? Tanımadığınız insanlara tel no mu veriyorsunuz.
Hayır sevdiğim kişiydi zaten bu sonradan konuşma kötüye gitti
Hımm, tamam.
Olmaz bir şey demi
Olmaz, kafana takma.
Herkes öyle diyor da ben cumadan beri korkumu yenemedim içim daralıyor falan baya korkuyorum özellikle bu hafta içi bir şey olacak diye
Olmaz yaaa, sanki müebbet mi verecekler 😄
Ya hiçbirsey olmasin şikayet olmasın yani
Yıl 2026 uğraştığımız şeylere bak
Valla öyle. Bundan dava açılır mı ciddi ciddi bunun için ifademi alırlar mı
Valla mi ben çok korkuyorum yarın falan arayıp cagiracaklar ya da mahkeme kağıdı gelecek diye
Ya ben hakaret etmedim ne bilim böyle yapacagini umarım bir şey olmaz
Bunu diyen kişi kesin kürttür dava acıcam diyen
Aynen öyle
bir şey olur mu sence bundan
Hicbisey olmaz işleri güçleri drama Allah’ın cezalarının
Ne bilim cuma günü oldu bu çok korkuyorum ariycaklar yarın ya da mahkeme kağıdı gelecek diye
Ya ben olsam derdim olmayan çüükkümüüğ ye sen derdim
A*k Kürt çocuğu dedim bu yani oda hakaret bu deyip hem maddi hem manevi tazminat davası açacam 1 haftaya mahkeme kağıdı evine gelir deyip ailen nasıl biri olduğunu görecek demiş sonra ben korkunca özür diledim pişman olduğumu söyledim sinirle söylediğimi söyledim yalvardım yapma diye engellemiş en sonda
Aman ne yalvarıyorsun Bişi olmaz ben kimlere neler dedim hşcbirisi Bişi yapamadı jasjjsjs
Yani kafama takmazdim bile mı diyorsun gözümü mu korkutmuş sence öyleyse de çok güzel başardı korkuyla yaşıyorum
Ne bilim yani a*k Kürt çocuğu demek hakaret sayar mı savcı gerçekten dava açabilir mi sırf bu yüzden bilemedim ama yinede korkuyorum
Yani sayılmaz ama kaba terim haline geliyor
Ya zaten Kürt olduğu için öyle dedim sadece başına a*k diyerek söyledim bu
Yani bilerek mi dediniz yanlisikla mi çıktı orası önemli
O bana... git a*k dedi bende sinirlenip dedim öyle sonra da mahkeme deyince korktum hatta özür diledim pişmanlıgimi dile getirdim birdaha yazmiycam dedim sinirle söyledim dedim işte mahkeme kağıdı 1 haftaya evine gelir deyip engellemiş
Yalan söylüyor yav takma kafana
O zaman o da küfür ettiğine göre o da mahkemede suçlu bulunacak
Nerden anladın
Özelden anlata bilir miyim
bir şey olmaz demi
Bir şey olmaz ben başıma gelen olayı anlatmak istediğim için dm konuşa bilir miyiz dedim özür dilerim
Konuşalım takip ediyim mesaj at ben atamiyorum
Takipe aldım mesaj atmani bekliyorum
Atamıyorum özür dilerim 3 seviye olmadığım için
Bende aynı napcaz peki burdan anlatsan olur mu
Yarın anlata bilirim yarın 3 seviye oluyorum tabi izniniz varsa
Tabi olur. Ama bir şey olmaz demi şikayet etmemiştir demi
Etse bile bir şey olmuyor emin olun
bir şey olmuyor derken nasıl yani
Suç değil öyle demek demi
Evet yani sizi korkutmuş emin olun içiniz rahat olsun
İnşallah öyledir ya
Sizde eğer gelirse beni tehtit ediyor diyip dava açarsınız
Nerde tehdit ediyor
Dava ederim diye birde onun yaşı ve sizin yaşınız kaç
Öyle bir tehdit yok ama yanlış mı anlasildi acaba
Sadece tehdit varsa ailen nasıl biri olduğunu görecek dedi o olurdur
Hırt onların adı
Cumadan beri korkuyorum desem yalan olmaz
bir şey yapar mı sence bundan bir şey olur mu
Kess
Anlamadim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?