Yerli Malı haftası kutlu olsun! İlkokuldan anılarınız neler?

Okullarda 12-18 Aralık arasında kutlanıyor.

Ben hatırlıyorum da ilkokulda herkes bir şey getirilirdi.. O gün bir ders o yiyecekler için ayrılırdı. Çok güzel sarmalar, börekler, poğaçalar.. 🥺🥺 güzel yıllardı..

Yerli Malı haftası kutlu olsun! İlkokuldan anılarınız neler?
Yerli Malı haftası kutlu olsun! İlkokuldan anılarınız neler?
Cevapla