Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
Valla ben çocukken bana her gün bayram gibiydi diyebilirim. Her şeyi dört dörtlük yaşıyor olmak değildi beni mutlu eden, çocuk olmaktı.. Keyifli akşamlar.
Dedemin bize geldiği zamanlar bayram ederdim. Simit ve ceviz getirirdi. Bir de çocukluğumun bayramları benim için gerçek bayramdı, şimdinin resmiyeti, soğukluğu, kasveti yoktu o zamanlar.
Doğru düzgün öyle bir günlerim olmadı pek... Çok şükür çok kötü günler geçirnedim ama düzgün bir şey de hatırlamıyorum olmadı kimse de hissettirmedi...