Az önce yanlışlıkla fazla kafein aldım, kendimi kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?

Üniversitede okuyorum. Üstten bir sürü ders aldım. Haliyle derslerim çok yoğun. Bu yüzden bol bol ders çalışmak zorundayım. Birkaç saat önce ders çalışırken çok uykum geldi. Ben de uykumu açması için 5 fincan Türk kahvesi yapıp içtim. Aradan 2 saat geçtikten sonra başım dönmeye ve kalbim çarpıntı yapmaya başladı. Kalbime ara sıra ağrı giriyor, başım da hafiften ağrımaya başladı. Normalde yurttan bu saatte çıkmam yasak ama hastane için izin veriyorlar. Ama bulunduğum şehir küçük bir şehir olduğu için bu saatte toplu taşıma olmuyor. Bu sebeple hastaneye gidemem, gitsem bile yurda geri dönemem. Ailem, ilçelerden birindeki bir köyde yaşıyor. Benim kaldığım yurt ise şehir merkezinde. Ailemin buraya gelmesi en az 2 saat sürer ve onları telaşlandırmak istemiyorum. Yarın sabah okulum var. Yurt idaresinde nöbetçi memur var ama durumumu yurt idaresine söyleyemem çünkü kahve yaptığımı öğrenirse, yurda gizlice kettle getirdiğimi anlar, KYK yurtlarında kettle yasak. Acaba kötü bir şey olur mu? Ne yapmalıyım? 5 fincan kahveden bir şey olmaz diye düşünmüştüm. Sanırım, şu anda kafein zehirlenmesi yaşıyorum.

Az önce yanlışlıkla fazla kafein aldım, kendimi kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla