Atatürk'ün izinde yürüyen insanlara sonsuz kalbimi bırakıyorum. Böyle öğretmenlerin de konuşması ne kadar güzel, keşke herkes sizin gibi olsa. ♥️🖤♥️🖤♥️🖤♥️🖤
Onu çok ama çok seviyorum. Bana sağladığı haklar sayesinde şu an çok güzel bir konuma sahibim. Okudum, meslek sahibi oldum. İşim var, hayatımı dileğim şekilde yaşayabiliyorum. Eğer o olmasaydı Türk kadını sadece bir hizmetçi, köle veya cariye olabilirdi. Erkeğin otoritesi altında ezilirdi. Bize zorla tayin edilen hayatı yaşamak zorunda olmadığımızı gösterdi. Her şey için sana binlerce kez teşekkür ediyorum Atam. Bizi vatansız, kimsesiz bırakmadın. Işıklar içinde uyu. Her zaman senin gösterdiğin yolda yürüyeceğiz...
Neden yahudileri destekledin? Neden Selaniki kurtarmadin? Ateist oldugun dogru mu? Istiklal mahkemelerinde sucsuz asilan dedelerimiz hakkinda fikrin var mi? Millet sana tapar gibi davranmasini sen mi istedin?