Mustafa Kemal Atatürk'e Yapılan Büyük Saygısızlık?

İzlediğim haberlerde Cumhuriyet'imizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'e bir camide toplu beddualar yapıldığını ve toplumun mu diyeyim yoksa çetenin mi diyeyim amin dediklerini gördüm. Ve ayrıca bu videodakiler için hiçbir şikayette bulunulmadığını ve Atatürk'ün gölgesine sığınan sözde muhalefetin sadece eleştirmekle yetindiğini görüyorum. Halbuki Türkiye Cumhuriyeti toplumunun buna bir dur demesi gerektiğini hepimiz bilmemize rağmen dalga geçerlermiş gibi seçimin gündemde olduğunu duyuyoruz. Anayasa Mahkemesinde bir an önce tüm siyasi partilerin bir duruşmadan geçmesi gerektiğine ve idam cezasının geri gelmesi gerektiğine inanıyorum. İdam cezasının kaldırıldığı günden itibaren bu ülkede hadlerini bilmeyip Türkiye Cumhuriyeti ve Kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'e karşı dil uzatanların sayısı çoğaldı. Siyasi liderler makamlarındaysa, bunu sağlayan Mustafa Kemal Atatürk'tür. Herkes dininde, dilinde özgürdür. Ama dinini veya dilini bu bağımsızlık unsurlarına karşı kullanırlarsa bu durum özgürlük değil bir nefrettir. Belki bu mesajım silinebilir ama herkesin tüm yayın organlarının Mustafa Kemal Atatürk'e sahip çıkmaları gerektiğine inanıyorum.
Mustafa Kemal Atatürk'e Yapılan Büyük Saygısızlık?
Cevapla