Hem duygusal hemde büyük bir boşluktayım gibi. Doldurulamaz yerini koca koca üzüntülere , gözyaşlarına bırakmışım gibi. Kalbimi , ruhumu bir kabire sığdırmışım gibi. Sonsuza Dek Saygı Minnet Ve Özlemle 1881- ♾
Bugün 10 Kasım Mustafa Kemal Atatürk'ün Ölüm Yıldönümü Duygularınız Neler?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Keşke bir yolu olsaydı da Allah benim canımı alıp Atatürk'e verseydi, benim ömrümü alıp Atatürk'e ekleseydi. Keşke 57 gibi genç bir yaşta ölmeseydi de en azından 20-30 sene daha yaşasaydı. İşte o zaman biz bu durumda olmazdık