Kalleş terör saldırısını biliyorsunuz. Her kurumun kapısına 2 tane asker dikmek bu tarz saldırıları önler mi?

Hiçbir kurumun güvenliği kalmadı biliyorsunuz dünkü vahim olaydan sonra her kurumun girişine iki asker görevlendirilse böyle bir olay yaşandığında en azından o askerlerle çatışmak zorunda kalırlar sivilleri hedef alamazlar. Gerekirse askerler sivillere siper olur. Vakit kaybettirir bu kalleşlere. O süreçtede zaten gerekli güvenlik birimleri gelir.. Koskoca binanın girişinde asker olmaması bence büyük bir eksiklik

her okul hastane postane için iki tane asker görevlendirilsin çünkü daha güvenli bir ortamda yaşamayı hak ediyoruz.

işe yarar mı sizce bu tarz şeyler? Tedbirli olmak da fayda görüyorum bu hainlere karşı

Kalleş terör saldırısını biliyorsunuz. Her kurumun kapısına 2 tane asker dikmek bu tarz saldırıları önler mi?
Güncellemeler
1 yıl
Bence şu koşulda yapılacak en mantıklı şey..
Güncellemeler
1 yıl
Terör kadar alçakça bir şey olamaz. Çiçek almaya gelen kadını hedef alıyor hainler
Kalleş terör saldırısını biliyorsunuz. Her kurumun kapısına 2 tane asker dikmek bu tarz saldırıları önler mi?
Cevapla