Güncellemeler
1 yıl
Japonya'da*
Kaza, kader tamam ama sende tedbir al be! Japonya adam 9 büyüklüğündeki depremde 20. Kattan güle oynaya video çekerken benim insanım neden 6 büyüklüğünde depremde paniğe kapılıyor?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Müslüman Domuz Eti yemez ama, en ufak bir sallantı da onlarca insana mezar olacak binalar yapar.
Mimar Sinanda müslümandı ama bunlar müşrikliğin somut örneği resmen o kadar kızgınım ki çocuklar salıncakta, beşikte sallamalı yalnızca evinde değil.
araya virgül gelecekti neyse ya siz anlarsınız takılmayın o kadar. Sinirliyim zaten bir tık.
Şerefsizlik kanımızda var herkes çalışıyor çırpıyor rüşvetle iş yapılıyor
Tedbir almak allah'a isyandır şirk dir
Allah deprem yapcak sende diyeceksin senin gücün yetmez bu binayı yıkmaya
Tövbe bismillahirrahmanirrahim tekbir İsa peygamber
Zamları allah yapıyor
Ya bir git tamam en cennetlik sensin git Çok yaşa o zaman kırık dökük binada göz göre göre
Çok yaşa yazmadım direkt öl yazdım haberin olsun site bir tık minnoşlaştırdı
Aaa sonu okumadım
Pardon pardon çok sinirlendim baştaki yazıyı görünce.
Ülkede neye önem veriliyor d asıra binalara gelecek? Şükürcü kaderci zihniyet değişmeden bu ülkede hiç bir şey değişmez.
Çünkü bizim gerai zekalı halkımız birisi gelip kendilerine kurtaracağını ya da devletin yapmasını bekliyor anlamıyorlar ki kendileri in yapması gerektigini
Çünkü deprem vergileriyle yol yaptılar aaa ama doğru o yapılan yollar da çöktü depremde...
Yazmak isterdimde ters kelepçe yaparlar
😭
Rant para