Biz deprem ülkesiyiz ama neden bu ülkede binalara yeterince önem verilmiyor aklım almıyor?

Kaza, kader tamam ama sende tedbir al be! Japonya adam 9 büyüklüğündeki depremde 20. Kattan güle oynaya video çekerken benim insanım neden 6 büyüklüğünde depremde paniğe kapılıyor?

Güncellemeler
1 yıl
Japonya'da*
Biz deprem ülkesiyiz ama neden bu ülkede binalara yeterince önem verilmiyor aklım almıyor?
Cevapla