Görünce kanım dondu.. bu nasıl bir zihniyet bu nasıl bir istek gercekten beyinleri yıkanmış olarak karşımızdalar bilinç kalmamış anne baba ne yapsın şimdi bu evladına eve mi kapatsın hastaneye mi yatırsın üzücü

Görünce kanım dondu.. bu nasıl bir zihniyet bu nasıl bir istek gercekten beyinleri yıkanmış olarak karşımızdalar bilinç kalmamış anne baba ne yapsın şimdi bu evladına eve mi kapatsın hastaneye mi yatırsın üzücü

ne alakası var işte öleceğimi bilsem sana gelirim diyor... bu çocuğun eli bıçaklı bir katil olduğunu nereden çıkarıyorsunuz.
Senin için ölürüm demenin farklı bir şekli bunun zihmiyetle ne alakası var.
Senin için canımı veririm dese br erkek ona da aynı tepkiyi verecek miydik?
Ben birebir şahit oldum , cafedeyken karşı tarafta bir araç inip ileride birini dövdüler saldırdılar bizde ne oluyor kimdir diye bakarken olay bittiğinde cafedeki kız saldırganı işaret edip bu çocuğun instagrami ne acaba yiğidim benim diye söylendi onu tanıyan biri içeri gir kanka dedi.
Yani demem o ki şahit olmasam öylesine diyorlar dicem de özellikle yeni jenerasyondan kızlar böyle tipleri seviyorlar baya baya gerçek yani bile isteye böyle tiplere bulaşan yakinlaşanlara biz de üzülüyoruz sonra ahh vahh diye ebeyvnlerine yazik.
Şunu da belirteyim sözüm , bile isteye bu tiplerle takılanlara...
erkekler bunun gibilerden de güç alıyor maalesef. hadi neyse sen kötü erkekleri çekici buluyorsun o da doğru değil de ulan bari içinde yaşa böyle erkeklere yaklaşma
Cevap
19Cevap
ergen kızlar işte durumun ciddiyetinin farkında bile değiller bunların kafasında sorun var
Asi metrik bir savaş içindeyiz. Yıllardır internet mecrasını toplumu parçalamak için kullanarak gençleri uzaktan kumandalı hale getirdiler. (Ekini ve nesli bozdular - gıdaya kadar dayanıyor ucu)
Ailelerde çocuklar ile göz teması kalmadı. Tabletlerin dünyasında büyüdüler. Zihinleri kirlendi.
Önceki kuşakların bildiği 25. kare konusu şu an alenen şarkılardan. Senaryolara kadar normalleştirildi.
TV programları ve haberler ile sürekli zihinlerde tutuldu. ALGILAR baştan programlandı.
Ve şu an bu denetimsiz ve başı boş bırakılmış öteden beri gelen gerek devlet gerek aile yaklaşımı bu noktaya getirdi.
Daha geçen ay burada bir üye ruhumu şeytana sattım yazmıştı.
Disiplinler arası sosyoloji psikoloji ve daha neyse artık bir politika kanun bişiy olması gerekiyor nereyi tutsan dökülüyor şuanda.
Şu manzarayı göreceğimizi zaten yıllar öncesinden biliyorum ben. Bu kadar beyinsiz bu kadar rezil, bu kadar bilinçsiz, sırf dikkat çekmek ve takipçi kasmak için yapamayacağı şey olmayan, aile nedir, edep nedir, sevgi nedir, saygı nedir bilmeyen, kendi namına topluma zarardan başka faydası olmayan bir nesil var olması korkunç. Bu da yozlaşmadan ve bazı şeylerin aşırı normalleştirilmesinden kaynaklı işte. Tükürsem tükürüğüme yazık bazılarına.
Yapay zeka neden icat edildi zannediyosun🤣🤣 böyle canım iş kalmasın diye
kanka
Bu da otu b. ku sansürlüyor 🤣🤣 ge. ri. ze. ka. lılara*
Bu tiktok kullanan ergen kızların ve erkeklerin aklını kuşa taksan uçmayı bırakır o derece bi cehalet mevcut. Eğitim desen yok, tek bildikleri şey dedikodu, keko meko aşk işleri, tüm gün evde oturup ellerinde bir telefon cır cır cır tek dertleri öne çıkabilmek, birbirlerini kıyaslamak, tiksinçler
Şiddeti tercih edenler de zaten şiddet ortamında yetişmiş oluyor. Muhtemelen bu kız babasından, abisinden falan epey dayak yiyordur. Sevgiyi bu sanmış. Çok geçmez zaten haberini duyarız. Başka da bir şey diyemiyorum.
Böylesi sala* hemcinslerim yüzünden erkekler bütün kadınları hedef alıyor gerçekten yazık çok yazık hergün cinayet haberi alıyoruz hergün hakkımızı arıyoruz ama bazıları çıkıp böyle saçmalıyor işte aklım almıyor böyle bir konuyu nasıl romantize edebiliyorlar gerçekten inanamıyorum ben. Umarım geç olmadan akılları başlarına gelir çünkü gerçekten artık kotu haber duymaktan bıktık ve korkuyoruz
ülkede öldürülen insanların %80'i erkek %20'si kadın... nedir yani senede 1600 erkek öldürülüyor ama onlar kesin su testisidir su yolunda kırılmıştır illa ki bir hatası vardır; ama 400adın bazı canım kızlar yüzünden öldürülmüştür öyle mi?
Erkekleri kim öldürüyor? Sakın bana birkac tane kadın tarafından öldürülen erkek haberi cımbızlayıp atma git ve sayısal oranlara bak kadınlar kim tarafından erkekler kim tarafından öldürülüyor? Ülkede kimse öldürülmesin istiyor kimse kimsenin canına kiymasin istiyoruz ama bizi siz öldürüyorsunuz
öldürülen erkekleri başka erkekler öldürülünce daha az mı önem arz etmiş oluyor yani. olayları cinsyet üzerinden okumak zorundasınız anlamıyorum. Biz erkekler ve kadınlar diye ayrı ayrı iki toplum olarak yaşamıyoruz. Cani ruhlu insanlar erkeği de ölürüyor kadını da ama daha çokerkekleri öldürüyor. Ödürenlern ezici çoğunluğunun erkek olması öldürülen erkekleri öldürülen kadınlardan daha mı az mağdur sayıyor...
verdiğim rakamları toplamda değişmeyecek şekilde eşitlesek. toplam 2000 cinayet 1600 erkek 400 kadın olarak değil de 1000 kadın ve 1000 erkek olarak eşitlense yan, i şimdiki rakam olan 400'e ilave 600 kadın daha öldürülse ama buna karşı 1600 erkek kurban sayısı 1000'e inse; bunun yanında katiller de 2000'e yakın katilin tamamına yakını erkek olmasa da 1000 kadın ve 1000 erkek katil olsa yani şimdilerde her sene 8-10 kadın cinayetten hapse girerken bunun sayısı da 1000'e çıksa o zaman kadınlar daha az mı "hedef alınmış" olarak sayacaksınız? daha mı az mağdur olacak kadınlar veya böyle bir ülke kadınlar için daha mı az tehlikeli olacak?
biz kimseyi öldürüyor değiliz çünkü katil bir bireydir kimseyi temsil etmez. maktul de bireydir kimseyi temsil etmez.
Bu ülkedeki katillerin nüfusa oranı senelik bazda yetişkin erkeklerin yaklaşık 50binde 5'i ve bu 50bin erkeğin 49,995'i cinayet işlemezken 5'i katil oluyor ve bu 5 kişiden 1 tanesi de kadın öldürüyor 4'ü de erkek öldürüyor...
katillerin büyük çoğunluğu erkek evet belki %99'u erkek ve cinayet işleyip katil olup hapse girenlerin de çoğu erkek. Bu kadınlar için mağduriyet anlamına gelir mi? hayır...
ama bu katiller bazı istisnai sapıklar hariç illa ki öldürdüğü kişilerle arasında anlaşmazlıklar olan kişileri öldürüyor. Bu şekilde öldüresiye nefret ettikleri ve öldürdükleri insanların %80'i erkek iken %20'sinin de kadın olmasından doğal ne olabilir?
Ben öyle bir şey demis miyim farkındaysan ülkede kimse öldürülmesin istiyoruz yazmışım cinayet oranı hesaplayıp daha doğal ne olabilir diyen birisiyle tartışmayacağım bir tek bizim ülkemize normal zaten by aynen. Devam böyle devam ulan korkuyla yürüyoruz korkuyla bi erkekle göz göze gelince bile korkmaya başladık sen ne masal okuyorsun suçlular, sapıklar aramızda geziyor benim yanımda geçiyor, senin yanından geçiyor ne konuşuyorsun
öyle bir yazdın demiyorum ama öldürülen erkeklerin sayısı daha fazla dediğim zaman sanki erkekler ve kadınlar birbiriyle maç yapıyor gibi sanki biri maçta yapılan faul diğeri kendi aramızda antrenmanda yapılmış faul gibi "öldürülen erkekleri de baka erkekler öldürüyor" demişsin...
sana doğal derken insanın öldürülmesi doğal demedim. 85 milyonluk ülkeyiz elbette bazı insanlar başka insanları öldürecek. Bu sıfır olabilecek bir şey değil. Bu doğal bir şey... keşke olmasa ama doğal. Deprem de keşke olmasa ama doğal bir durum.
Cinayetin kendisi değil ülkede cinayetlerin olması doğal...
Cinayet işleyenlerin oranının 10 binde bir nispetinde olması doğa mı? Evet doğal dünya ortalamasının altında ve doğal
Cinayet işleyenlern neredeyse tamamının erkek olması yani o 10binde 1 gibi istisna seviyesinde az sayıdaki katillerin neredeyse tamamının erkek olması da doğal...
Tüm bunlar arasında doğal olmayan ne var?
10binde bir erkek katilse bunların %80'inin erkekleri %20'sinin de kadınları öldürmesinin nesi doal değil?
Erkekler kadınları hedef filan almıyor. Yukarıda böyle bir şey demişsiniz. Bazı az sayıda insanlar başka bazı insanları öldürüyor.
Cinayet maçı var da skor sayar gibi bir tavrınız var. Bir erkek bir kadını öldürünce ne ben gol atmış ne de sen gol yemiş değilsin.
(devam) Çelişkini ilk mesajından ve sorudan alacağım bir örnekle açıklıyayım. ... demisşin ki "Böylesi sala* hemcinslerim yüzünden erkekler bütün kadınları hedef alıyor"
şiddete eğilimli erkekleri seven kızlar yüzünden diyorsun mesela "biz kızlar böyle yapıyoruz" demiyorun yani o kızlar seni temsil etmiyor onlar "s. a. l. a. k hemcinslerin sadece; ama erkeklerin 50binde birinin sürtüşme yaşadığı adını öldürmesini "erkekler bütün kadınları hedef alıyor" şeklinde tanımlıyorsun. Yani hepimizin çevremizde gördüğümüz "bad boy" seven kızlardan sebep "kızlar böyle" demiyorsun ve doğru da yapıyorsun ama erkeklerin 50binde biri kadın öldürünce bunları "erkekler" olarak ve onların ödürdüğü 50binde 1 kadını da "tüm kadınlar" olarak tanımlayıp cepheleştirme yapıyorsun.
@noperva1975
toplumda kadınları koruma bahanesiyle erkek vs kadın karşı karşıyaymışız gibi bir algı yaratıldı. Burada tartıştığınız ve durumu izah etmeye çalıştığınız genç arkadaş belli ki bu küresel akımın etkisi altında kalmış.
biz ve siz çerçevelerini bireysel yakınlıktan önce cinsiyet üzerinden okumanın ırkçılık benzeri bir durum yani cinsiyetçilik olduğunu anlatmaktan dilimizde tüy bitti ama daha bir arpa boyu yol kat edemedik.
Mesela benim bir akrabam veya apartmanımda oturan bir kadın hiç tanımadığım biri tarafından öldürülse burada o kadın mı yoksa o tanımadığım katil erkek mi "biz" diyebileceğim kapmasam dahil olacak? Bu hanım kızımıza göre benzer cinsel uzuvlara sahip olduğum için o katil erkek ile ben "biz" olacağız ve kendisi hiçbir yakınlığı olmadığı halde maktul kadın ile "biz kadınlar" olup katil ile bana "siz erkekler" diyecek.
Benim 11 sene önce Soma madem faciasında ölen tamamı erkek 301 işçi ile hatta kazaya kurban gitmese bile madende çalışmaktan ciğerlerini çürüten erkeklerle "biz erkekler" olup erkeklerin bakmak için canları pahasına çalıştıkları eşleri ile bu hanım kızımızı "siz kadınlar" olarak tanımlayarak "biz sizin için canımızı ve sağlığımızı feda ediyoruz" desem yeri midir?
hatta o madenden kazanılan paranın en az yarısının kadın için harcanıyor olmasının yanı sıra o kömürü satın alıp ısınanların da yarısı kadın.
Katil erkeklerin öldürdüğü erkeklerin dörtte biri kadın iken canını madende bırakma pahasına çalışan maden işçilerinin çıkardığı kömürle ısınanların en az yarısı kadın.
Öldürenlerin hepsi erkek ise madende canı pahasına bu işi yapan ciğerlerini çürüten ve hatta dri diri toprağa gömülmeyi göze alanların da hepsi erkek.
Toplumda karısı için madende değilse de pek çok zor şartlarda çalışan milyonlarca erkeğe karşılık erkeklerin sadece 50binde biri kadın öldürüyor.
ama her ikisi de şu kişi şu cinsiyetten ve diğer cinsiyetten olana şunu yaptı şeklinde fedakarlı veya mağduriyet yarısına sebep olmamalı
İki yumurta kıramaz ama internette saçma, aptalca ve cahilce yazılar yazar..
Kötü olan ne varsa bu nesil ona tapıyor adeta.
Üzgünüm, Z kuşağı gerçek bir fiyasko.
Bilinçsiz ergen paylaşımı, duyar kasıyor. Karşısında höt desen bayılır , ne dediklerini bilmiyorlar. Tedavi edilmeleri gerek
Düşük beyinli resmen. Böylesine korkunç bir olayı bu şekilde dile getiriyor olması zaten hasta ruhlu olduğunun bir göstergesi. Düşünme yetilerini de kaybetmiş bunlar.
Ağzımı biraz bozucam kusura bakmayın, bunun gibi zihniyetlerin Allah belasını versin, senin ben sevgi anlayışına tüküreyim...
Yazık gerçekten yazık. Bu kızı ailesi tedaviye yatırmalı ve kaçmaması üzerine gerekirse kapısında nöbet tutmalılar
Yani ölmeyi bayılmak sanmak var. Öyle bir tabir sanırım. Özlü söz söyledi falan sanıyor. Biz bunları, onlardan çok düşünüyoruz
O da cahilce işte sevgisinin belli etmek istemiş ama olmamış
Ne denirki diyecek kelime yok bu acizlikten başka bişey değil pandemide dünyanın hertarafı kapandı ama bizdeki hasar hiç biryerde yok malisef dağdaki cahil denilen çoban bile yazmaz bunu
Bunu aşk sevgi falan olarak kodlamislar akıllarına. Yazık cidden yazık.
Ne anne baba sevgisi ne vatan sevgisi var artık çoğu kişide. Bu kişiler kendini sevmeyi bilmezken olanlar oluyor. Çöp zihniyetli saçma nesiller çoğalıyor
Beyni yok, fikri var. Yakında bu ergeni de kuşbaşı yaparlar.
Yok abi kızlar da mal ama şimdi. Kimse kusura bakmasın kızlarımız harbi şey yani.
Akılları ni peynir ekmek ile yemişler galiba ya sabir
canımsın olması lazım böyle birinin
Böylesi çok kiz var burada bile soranlar var. Yok küfür etmiş yok şiddet uygulamış iki tokat atmış ama hala aşığım diyorlar
Yani bu aptala kim ne yapsın şimdi
Sırf beğeni için yapmadıkları saçmalık yok
Yazık Allah akıl versin
Ağız dolusu kufretmek
Kim bu g. zekalı
G zekalı demişsin ya yetmez mi?
@Chıld_Of_GOD hep bu sosyal medya yuzunden
Kesinlikle.
@Chıld_Of_GOD bak kapat bu ülkede sosyal medyayı bir ayda nasıl herkes adam oluyor gör
👍👍 ortaokullu kızlar liseli kızlar okul çıkışı yanından geçerken hep erkek muhattabi
@Chıld_Of_GOD başka yolu yok bunun
Amacına ulaşmış zaten
Z kuşağınin tamamı neredeyse problemli
Bunun kuşakla bir ilgisi yok ülkenin gelişmeme seviyesi devletten kaynaklı
insanlarımızda da sorun var biliyorum ama bu insanları bu hale bu kafa yapisina sokan devlettir.
Psikoloji. Ülkdedeki çoğu insan bu halde bak insanların bu kafa yapısında olmasının sebeplerinden 1 taneside devlet toplum bozuksa devlet de bozuktur
Sorgulamıyorum bazı tipleri artık
Sanane istediğini paylaşır
Ee hormonlar ölüm mölüm dinlemez
akıl mantık kalmamıs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?