Bende kadın cinayeti olayını yaşasam benim içinde üzülen olur muydu?

ülkemizde cinayet haberleri oluyor ve hepsi çok korkunç ve üzücü. ben yaşamış olsam benim için üzülen olur muydu merak ediyorum
Bende kadın cinayeti olayını yaşasam benim içinde üzülen olur muydu?
Güncellemeler
1 yıl
bu soruyu hep düşünüyordum bir kaç gündür. nedense böyle bir şeyi ben yaşasam kimse üzülmeyecek gibi geliyor
Bende kadın cinayeti olayını yaşasam benim içinde üzülen olur muydu?
Cevapla