Kadın cinayeti cidden kötü ama buna üzülmekte cidden saçma geliyor bana sizce?

Yani 15 yaşında bir kızsın ve daha çocuksun. Herifin 24 adli sicil kaydı var. Tik tok üzerinden gelen yorumlara adamın kaç kili var sorularına 5 diye yanıt veriyorsun. Yanlış yapsa da sahiplenirim arkasında dururum diye post atıyorsun. Layığını buldun kimse kusura bakmasın ama böyle hırtlarla sevgili olup dayak yiyen öldürülen kızlara ben üzülmüyorum artık. Çünkü tipinden belli artık kimin ne olduğu ve bile bile buna devam ediyorsanız kusura bakmayın ama hak ediyorsunuz
Kadın cinayeti cidden kötü ama buna üzülmekte cidden saçma geliyor bana sizce?
Güncellemeler
9 ay
https//hizliresim. com/advac3dhttps//hizliresim. com/apxnsz6Kıza mağdur deyip duyar kasanlar için gelsin bu güncelleme. Yani şimdi bu kız mağdur evet ama mal bir mağdur. Ailesi ondan daha mal. 15 yaşında bir kızın 20 yaşında bir sürü suç ve sabıkası olan herifle işi ne?
Güncellemeler
9 ay
https//hizliresim. com/apxnsz6https//hizliresim. com/advac3d
Kadın cinayeti cidden kötü ama buna üzülmekte cidden saçma geliyor bana sizce?
Cevapla