Gündemdeki cinayetler insanları korkutmuş durumda. Katillerin halk arasında "idam" edilmesi fikrini destekliyor musunuz?

maalesef güvenliğin, hukukun, hürriyetin, ekonomik özgürlüğün olmadığı bir ülkede iradeyle yazılan her bir fikrin ceza olarak karşılık bulduğunun hepimiz farkındayız. Bu ülkede ne kadın olabiliyoruz ne çocuk olabiliyoruz ne emekçi ne ağaç ne hayvan olabiliyoruz. Bizler insan olmayı beceremiyoruz. Birileri yüzünden hep engeller konuluyor önümüze. Peki bu bizim elimizde olsaydı nasıl olurdu? Siz bu katillerin, tecavüzcü sapıkların idam edilmeleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Gündemdeki cinayetler insanları korkutmuş durumda. Katillerin halk arasında "idam" edilmesi fikrini destekliyor musunuz?
Cevapla