Aramızda İsrail'i destekleyenler var, olabilir bir şey demeyeceğim kendi çıkarlarını düşünüyorlar.
Asıl konuşulması ve üzerinde durulması gereken bir konu var.
21. YY'da bir ülke hiçbir gücü olmayan insanları havadan katletti kimse de karşı duramadı.
Bu bir mesaj. İsrail diyor ki
"Ben istediğimi yaparım kimse de karşımda duramaz, asıl güç benim benimle iyi geçinin."
bu mesajı tüm dünyanın gözü önünde onca tepkiye rağmen katlederek ve asla cezalandırılmayarak verdi.
Gelelim bu işin sonuçlarına,
-> İsrail ile anlaşmalar da taviz vermek zorundayız.
-> Karşımıza asla İsrail'i alamayız.
-> İsrail bizden bir şey isterse yapmak zorundayız.
Yani dünün şımarık çocuğu zamanla kabadayı olucak çünkü israilde yapabildiklerini gördükçe ve karşılığını almadıkça daha fazlasının peşine düşecek tıpkı başta filistinle sınırlı olan toprakların tüm ortadoğuyu kapsaması gibi
Ya bi ülke İsrail'i bir gece de nükleer kullanarak sessizce yok edecek ve dünya sınırınızı aşarsanız sonunuz bu olur mesajını alacak ya da İsrail tüm dünyayı dize getirip genişleme yoluna girip gücünü vurgulayacak
Bence bu işin başka bir sonucu oluşamaz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer