İsrail'in haddi bildirilmezse teröristçe saldırılarının hesabını vermezse.. Sizce?

Aramızda İsrail'i destekleyenler var, olabilir bir şey demeyeceğim kendi çıkarlarını düşünüyorlar.

Asıl konuşulması ve üzerinde durulması gereken bir konu var.

21. YY'da bir ülke hiçbir gücü olmayan insanları havadan katletti kimse de karşı duramadı.

Bu bir mesaj. İsrail diyor ki

"Ben istediğimi yaparım kimse de karşımda duramaz, asıl güç benim benimle iyi geçinin."

bu mesajı tüm dünyanın gözü önünde onca tepkiye rağmen katlederek ve asla cezalandırılmayarak verdi.

Gelelim bu işin sonuçlarına,

-> İsrail ile anlaşmalar da taviz vermek zorundayız.

-> Karşımıza asla İsrail'i alamayız.

-> İsrail bizden bir şey isterse yapmak zorundayız.

Yani dünün şımarık çocuğu zamanla kabadayı olucak çünkü israilde yapabildiklerini gördükçe ve karşılığını almadıkça daha fazlasının peşine düşecek tıpkı başta filistinle sınırlı olan toprakların tüm ortadoğuyu kapsaması gibi

Ya bi ülke İsrail'i bir gece de nükleer kullanarak sessizce yok edecek ve dünya sınırınızı aşarsanız sonunuz bu olur mesajını alacak ya da İsrail tüm dünyayı dize getirip genişleme yoluna girip gücünü vurgulayacak

Bence bu işin başka bir sonucu oluşamaz.

İsrail'in haddi bildirilmezse teröristçe saldırılarının hesabını vermezse.. Sizce?
Cevapla