İsrail neden mi sivil ayırt etmeden bombalıyor cevap belli Felaket Korktular ne düşünüyorsunuz?

olm plan falan değil harbiden görmediler ilk defa bu kadar yaklaştılar

ödleri koptu

bir analist çok güzel yorum yapmıştı

"İsrail o bölgede yok olacağını düşündü"

abd'ye direk telefon açmaları falan bu yüzden..

Güncellemeler
+1 yıl
uluslararası tepkiler falan heriflerin umurlarında değil
yani normalde düşünüyor olsalar evet umurlarında olur
ama şu an düşünemiyorlar hala elleri titriyor diyorlar ellerinde ne varsa yağdırmak istiyorlar
olurda üzerlerine gelirlerse de abd uçak gemisi hazırda bekliyor olacak
İsrail neden mi sivil ayırt etmeden bombalıyor cevap belli Felaket Korktular ne düşünüyorsunuz?
Cevapla