yani normalde düşünüyor olsalar evet umurlarında olur
ama şu an düşünemiyorlar hala elleri titriyor diyorlar ellerinde ne varsa yağdırmak istiyorlar
olurda üzerlerine gelirlerse de abd uçak gemisi hazırda bekliyor olacak
olm plan falan değil harbiden görmediler ilk defa bu kadar yaklaştılar
ödleri koptu
bir analist çok güzel yorum yapmıştı
"İsrail o bölgede yok olacağını düşündü"
abd'ye direk telefon açmaları falan bu yüzden..
Kime kendini daha yakın hissediyorsun bilmem ama filistini savunduğun belli.. Gelelim şu korku faslına israil birşeyden korkmaz... Tarihte yurtiçi yurt dışı en çok operasyon yapmış ve operasyonlarının %90 oranı başarıyla sonuçlanmış bir istihbarat servisine sahip mossad... Yani şöyle söyliyim filistini dümdüz edecekler ve bi şekilde filistinden kaçmayı başarmış mültecileride kaçtıkları ülkelerde bir bir bulup öldürecekler... Zamanla şahit olursunuz
siz siyonist sevicilerin problemi burada gerçekleri söyleyen herkesi arap sevici ilan etmeniz
beyinler harika dostum.. ağzını burnunu dağıtsam mahaleyi toplayıp geldiğinde korkan sensin bro
Ermeni soykırımını tanıyan ve destek olan hiçbir ülkeyi filistin dahil sevmeyeceğimiz gibi... Başlarına gelecek olan felaketlerlede ilgilenmeyiz ve siz bunun adına siyonizm dersiniz biz türk ırkı varolsun bize ne araptan deriz
pkk örgütünü organize edip bop projesini devreye almaya çalışan israil mi daha tehlikelidir
geçmişte arkandan kazığı çakmış ve ortadoğuyu savaş bataklığına döndüğünde mültecilerini trye gönderen filistin mi?
ikiside dostun değil değilde tehlike tespitinde algın problemli
Daha neyin ne olduğu tam belli değil ama tarf olunacaksa müslümanın yanında yer tutarım. Bizim millet zaten ben ermeniyim diye pankart açıp istiklalde yürüdükten sonra gözümde zerre değerleri kalmadı.
Cok haklsn
Cevap
3Cevap
Hiç bir zaman istikrarın, huzurun tesis edilemeyeceği topraklar buralar...
Ulan hammas ayirt ediyormu hatta kadinlari kacirip tecavuz edip soyup oldurup videoya aliyolar
onlar 300 500 yaptıysa israil mislisini yapıyor knk şu an kendi vatandaşları rehin alındı onlarıda dinlemiyor kendi vatandaşlarını da şu an bombalıyor
korku çok başka bir şey mk
filistin skmde değil ki sivilleri üzücü
ama israilde aynı bok pkkyı az organize edip silahlandırıp üzerimize göndermediler hala yapıyor pustlar
kısacası sen çokta sklerinde değilsin bize diyonda siyonist seviciliği yapıyorsunuz herifler bizi * yollarını düşünüyor
bop projesi falan masal değil yani
israil neden arkandan kazık atsın olm senden mi çekiniyor açıkça yardım yapıyorum tıpan yetiyorsa gel durdur diyor
pkkyı yıllarca organize edip bop projesini akp eliyle almaya çalıştıklarına göre güzel yardım ediyorlar
masaldan uyan bro ne filistin ne israil senin dostun değil ilk fırsatta da yem olacağız..
mk bu konuya nerden geldiysek ben herifler korkudan bombalamalara başladı diyorum konu nereye geldi
ya olm siyonist sevdanızı açıkça haykırıyorsunuz gelip beni arap sevici ilan ediyorsunuz
oda tırstı dediğim için,
he mk filistinin eti ne budu ne pkkyı eğitecek,
mavi marmara da gözüne soka soka operasyon düzenleyip askerlerine çuval geçiren abd senden çekinmiyor bunu kavra mk çünkü onlara göre sen bi hiçsin
herifler ülkemizin ismiyle hindi diye alay ediyor bilgine
ona bende ayarım bizi ilgilendirmiyor lakin diplomasi gereği arabuculuk yapmak gerek arap seviciliğinden değil sivil katliamı var barış oluşsun aksi taktirde mantıklı tahlil yapsan bu işin sonunda yine masadayız hepsi bize dolusur
bölgede bi çatışma çıktı bir sürü israil filistinli mülteci yine sınırları dolduruyor
Israil zaten balon bir devlet
İyi yapıyor satmasalardi memleketlerini
ikisi de aynı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?