İsrail Barbar Örgütü Terör Estirirken Arapların ve Bizim Tavrımız Samimiyetsiz Değil mi?

Suudiler abdye (israile) 600 milyon dolar para vermiş

Biz de İsraille paravan şirketler yoluyla ticaretimizi sürdürüyoruz

Avrupa ise önden sövüp alttan silah sevkiyatlarını sürdürüyor.

Tabloyu açık yüreklilikle okuduğunuz da mesaj açık ve net.

"Halklara göstermelik tiyatro seyrettiriyorlar ve gazını alıyorlar, alttan alttan da barbarlık mekanizmasını sürdürüyorlar".

Birileri bize haması desteklettiriyor ama o hamas eylem yapıp hemen yer altına geri kaçıyor.

İsrail barbarları ise çoluk çocuk demeden herkesi katletmeye devam ediyor.

Hamas-İsrail-Avrupa-ABD

Ölen binlerce sivil insanı sadece Dünyadaki halklar umursuyor onları da kandırıyorlar.

Ben nasıl bir dünyadayım ya.

Güncellemeler
1 yıl
demek ki neymiş ölebilecek kendi kundaktaki çocuğun olunca kudurasın tutuyormuş
bencil barbarlar.
Güncellemeler
1 yıl
az önce bir tane fake hesap açan ırkçının filistinin türklere ihanetini gösteren paylasım yaptığını gördüm
maalesef beyni o kadar küçülmüş ki, konunun hala ihanet olduğunu, arapla alakalı olduğunu zannediyor
bak bakalım sorumda arapları desteklermiş gibi bir yaklaşım mı var?

çoluk çocuğun ölümü ve israil barbarları dediğimde kanlarına dokunuyor çünkü türk maskesi takmış içimizdeki yahudiler şu gerçeği kabul edemiyor.
"Biz artık terörist olarak mı anılıyoruz"
hemde bütün dünyada tüm insanlıkta..
İsrail Barbar Örgütü Terör Estirirken Arapların ve Bizim Tavrımız Samimiyetsiz Değil mi?
Cevapla