İslamcılar neden İsrail'in güvenliği için bu kadar yırtınıyor?

Dikkât ederseniz mezhepçi Şii/Alevi düşmanlığı üzerinden, İsrail'in güvenliğini tehdit eden hangi ülke varsa o ülkenin parçalanmasında baş rolü oynuyor.

Suriye'de Esad gidince, İsrail bütün askeri altyapısını 1 haftada dümdüz etti, cihatçılardan gık çıkmadı, hatta İsrail, Şam'ın dibine kadar geldi, bunlar hala "sizle sorunumuz yok" diyor. Düşman belledikleri İran.

Şimdi de Yemen'e göz diktiler. İran dışında İsrail'i vuran tek ülke. Husiler (Şia'nın Zeydi kolundandır) 7 düvele karşı direnirken bir de Filistin'in yanında yer aldı hep.

Türkiye'deki siyonist İslamcılar şimdiden Yemeni hedef göstermeye başladılar. Daha önce de söyledim, islamcılar ABDnin, İsrail'in taşeronudur. Açık gerçek budur.

Siz ne düşünüyorsunuz?

İslamcılar neden İsrail'in güvenliği için bu kadar yırtınıyor?
Cevapla