Dikkât ederseniz mezhepçi Şii/Alevi düşmanlığı üzerinden, İsrail'in güvenliğini tehdit eden hangi ülke varsa o ülkenin parçalanmasında baş rolü oynuyor.
Suriye'de Esad gidince, İsrail bütün askeri altyapısını 1 haftada dümdüz etti, cihatçılardan gık çıkmadı, hatta İsrail, Şam'ın dibine kadar geldi, bunlar hala "sizle sorunumuz yok" diyor. Düşman belledikleri İran.
Şimdi de Yemen'e göz diktiler. İran dışında İsrail'i vuran tek ülke. Husiler (Şia'nın Zeydi kolundandır) 7 düvele karşı direnirken bir de Filistin'in yanında yer aldı hep.
Türkiye'deki siyonist İslamcılar şimdiden Yemeni hedef göstermeye başladılar. Daha önce de söyledim, islamcılar ABDnin, İsrail'in taşeronudur. Açık gerçek budur.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer