Bu nasıl ilkel ve saçma bir düşünce üremeyin bitin ööh yani.. nasıl kısırlaştırabiliriz bu yaratıkları?

burada o kadar insanız kimse kimsenin ırkını bilmiyor. İçlerinden onca aptal çıkıyor onca aklı başında naif insan çıkıyor.. Bir ileri zekalı soru sormuş doğulular batıya gelmeyin kültürümüzü bozuyorsunuz diye? Hangi kültür bende batıda yaşıyorum Batılı olmak bir bok olsaydı onca pislik olmamış olurdu sorumu görüyorsan senin gibi... Ler yüzünden ilerlemiyor ülke. Her yerde insan var ve her yerde a'ptal var. Anladın mı a'ptal 🙃 sadece rezil oldun o soruyu eve götür bakar bakar ağlarsın

Bu nasıl ilkel ve saçma bir düşünce üremeyin bitin ööh yani.. nasıl kısırlaştırabiliriz bu yaratıkları?
Cevapla